اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

دشمن در پی طراحی فتنه بعد از انتخابات است

امام جمعه دهدشت گفت: دشمن همانطوری که فتنه 88 را طراحی کرده بود در پی طراحی فتنه 92 نیز هست و باید مراقب باشیم با بی‌صبری و تشنج و اختلاف اعتماد مردم نسبت به نظام را سلب نکنیم.

دشمن در پی طراحی فتنه بعد از انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: امروز روز رأی دادن و خوشحال کردن امام، شهدا و  رهبر است.

امام جمعه دهدشت 24 خرداد را روز سرنوشت‌ساز و در حمایت از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: امروز روز درهم شکستن توطئه‌های سنگین استکبار جهانی و جبهه جهانی کفر است.

حسینی افزود: دشمن منتظر حرکت ماست و باید وظیفه شرعی و ملی خود را برای دفاع از سرزمین به انجام برسانیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم دهدشت در شعب أخذ رأی عنوان کرد: با سرکشی به برخی شعب و دیدن شور و نشاط مردم و صف‌های طویل برای رأی دادن به وجد آمدم و باید به این حضور حماسی آفرین گفت.

خطیب جمعه دهدشت با تبیین فرامین مقام معظم رهبری درباره انتخابات افزود: ایشان فرمودند در روز جمعه انتخابات، کدورت‌های ناشی از انتخابات دفن شود و روز شنبه بعد از انتخابات باید روز مهربانی و بردباری باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: همه کاندیداها موظف به تمکین از قانون هستند و نه خود کاندیداها و نه هواداران آن‌ها حق ندارند به دستگاه‌ها حمله و تشنج و اختلاف به‌وجود آورند.

خطیب جمعه دهدشت با بیان این‌که نظام امانتدار آرای مردم است و تا جاییکه توان دارد امانتداری می‌کند، گفت: دشمن کما فی‌السابق نقشه‌هایی برای بعد از انتخابات در سر دارد و باید مراقب باشیم.

وی افزود: فتنه 88 طراحی دشمن بود و برای انتخابات امسال نیز بیکار نخواهند نشست.

امام جمعه دهدشت در خطبه اول با اشاره به روز تشکیل جهاد کشاورزی در سال 58 به دستور امام راحل گفت: قدمت ملی یک کشور در تولید کشاورزی و دامداری است و باید جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کند.

حسینی زمین‌های حاصلخیز و پتانسیل‌های خوب کشاورزی در کهگیلویه را زمینه‌ساز توسعه بخش کشاورزی و کمک به تولید و اشتغال دانست و گفت: اگر دشت‌های کلاچو به جای کارخانه سیمان و پتروشیمی که معلوم نیست چه سرنوشتی دارد زیر آب می‌رفت قطعاً چندین برابر همین کارخانجات سرمایه به طرف شهرستان سرازیر می‌شد.

وی خواستار تسریع در آبرسانی به حومه غربی و پمپاژ در این مناطق شد و گفت: اگر این مناطق آبرسانی شود مشکل بیکاری جوانان نیز حل خواهد شد.

حسینی با یادآوری روز جوان، جوانی را فرصت برای خوشبختی دنیا و آخرت دانست و گفت: آینده کشور وابسته به نیروی جوانان است.

خطیب جمعه دهدشت بر رفع موانع و مشکلات جوانان تأکید کرد و افزود: فرهنگ غلط هزینه‌های بالا در عروسی و سخت‌گیری در ازدواج جوانان باید برطرف شود.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول