اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی / 351

حضور چشمگیر مردم محمودآباد در پای صندوق‌های رأی

فرماندار محمودآباد از حضور چشمگیر و وصف ناپذیر مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی خبر داد.

حضور چشمگیر مردم محمودآباد در پای صندوق‌های رأی

عبدالقدیر مشایخی در حاشیه بازدید از شعبه‌های أخذ رأی محمودآباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان انتخابات را مظهر بارز مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر لبیک به ندای رهبری عزیز انقلاب است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تبلیغات سوء دشمن مبنی بر نارضایتی مردم از نظام و عدم حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: یقین دارم که امروز هم مردم برای دفاع از آرمان‌های امام، انقلاب، شهدا و رهبری پرشورتر از گذشته در این حماسه حضور خواهند داشت و دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کنند.

مشایخی اظهار داشت: نتیجه انتخابات هرچه که باشد پیروز آن مردم عزیر و انقلابی ایران زمین هستند و با این حضور حماسی فصل دیگر از افتخار و عظمت را رقم می‌زنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد تعداد شعب أخذ رأی در محمودآباد را 130 شعبه عنوان کرد و گفت: این تعداد در مجموعه شهرستان اعم از شهر محمودآباد و سرخرود و بخش‌های مرکزی و سرخرود مستقر و آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/86013/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول