اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان:

حضور به موقع در شعبه‌های اخذ رای مانع ازدحام در ساعات پایانی می‌شود

فرماندار ماهنشان با توصیه به مردم برای حضور به موقع در پای صندوق رای تاکید کرد: حضور به موقع مانع ازدحام مردم در شعبه‌های اخذ رای در ساعات پایانی روز می‌شود.

حضور به موقع در شعبه‌های اخذ رای مانع ازدحام در ساعات پایانی می‌شود

منصور محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان ماهنشان با یک‌هزار و 400 عامل اجرایی برگزار می‌شود.

وی تعداد شعبات اخذ رای شهرستان ماهنشان را 90 شعبه اعلام کرد و افزود: این شعبات از صبح امروز اقدام به اخذ رای مردم در این دوره از انتخابات می‌کنند.

فرماندار ماهنشان 25 هزار نفر از مردم شهرستان ماهنشان را واجد شرایط رای دادن اعلام کرد و گفت: نزدیک به یک‌هزار نفر از این تعداد رای اولی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 19 هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در شهرستان ماهنشان روستایی و بقیه شهری هستند، ادامه داد: کار رای‌گیری از واجدین شرایط در 110 صندوق در حال انجام است.

فرماندار ماهنشان تعداد صندوق‌های ثابت شهرستان ماهنشان را 47 عدد اعلام کرد و گفت: 56 صندوق هم در این شهرستان به صورت سیار اقدام به رای‌گیری از مردم می‌کنند.

وی حضور مردم را پای صندوق‌های رای بسیار پرشور و با نشاط دانست و تصریح کرد: مردم شهرستان ماهنشان در انتخابات بسیار پررنگ و پرشور حضور دارند.

محمدپور با توصیه به مردم برای حضور به موقع در پای صندوق رای اضافه کرد: حضور به موقع مانع ازدحام مردم در شعبه‌های اخذ رای در ساعات پایانی روز می‌شود.

انتهای پیام/73004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول