اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت بالا در انتخابات

مردم خمین شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

مردم همیشه در صحنه شهرستان خمین با حضور چشمگیر در پای صندوق‌های أخذ رأی بار دیگر شعور سیاسی خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم خمین شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه شهرستان خمین با حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی از نخستین ساعات رأی‌گیری بار دیگر شعور سیاسی خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند و به دشمنان نظام اسلامی نه بزرگی گفتند.

بر اساس این گزارش، از نخستین ساعات امروز مردم این شهرستان حضوری فعال و پرشور در پای صندوق‌های أخذ رأی داشته و انتظار می‌رود این حضور پرشورتر شود.

اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان، کارمند، کاسب، کارگر، معلم و دانشجو، ورزشکار و بسیجی و ... از نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های أخذ رأی حضور یافته و با آگاهی و بصیرت کامل به کاندیدای مورد نظرشان رأی می‌دهند.

یکی از شهروندان خمین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره حضورش در انتخابات اظهار داشت: من شرکت در انتخابات را وظیفه دینی و شرعی خود می‌دانم و آماده‌ام به دشمنان ثابت کنم که ملت ایران همچنان به آرمان‌های شهدا پایبند و وفادار هستند و این را در هشت سال دفاع مقدس به رخ جهانیان کشیدند.

سکینه رضایی افزود: شرکت در انتخابات یک حق قانونی است و همه مردم باید از این حق خود استفاده کنند.

وی افزود: منتخب مردم هم باید پاسخگوی این همه ایثار و وفاداری مردم به نظام باشند و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بر طرف سازند.

یکی دیگر از شهروندان خمین نیز اظهار داشت: با وجود کسالتی که داشتم، شرکت در این انتخابات را وظیفه خود می‌دانم چراکه اگر ما در این انتخابات شرکت نکنیم دشمنان برای ما تصمیم خواهند گرفت و سرنوشت ما همچون دوره ستم‌شاهی به دست استکبار خواهد افتاد.

یاسر امیدی پس از انداختن رأی خود به صندوق ادامه داد: من به وظیفه خود در قبال کشور عمل کردم و بعد از این کسانی که به عنوان منتخب مردم پذیرفته می‌شوند باید به وظیفه خود عمل کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

کارمند بازنشسته آموزش و پرورش نیز حضور در انتخابات را لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: ملت ایران ملتی بیدار و هوشیار است و دشمنان باید بدانند این ملت هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان برای این کشور تصمیم‌گیری کنند.

زهرا میرزایی گفت: امیدوارم بهترین گزینه و افراد اصلح برای ریاست کشور و همچنین شوراهای اسلامی شهر انتخاب شوند و بتوانند تحولات اساسی را در کشور ایجاد کنند.

امام جمعه خمین نیز پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار خمین امروز نیز مانند همیشه دعوت رهبری را لبیک گفته و با شکوه‌تر از همیشه در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: مردم همیشه در صحنه شهر امام(ره) از چند روز قبل برای حضور در انتخابات لحظه شماری می‌کردند و امروز از ساعات اولیه رأی‌گیری با حضوری پرشور به حوزه‌ها آمده و رأی خود را به صندوق می‌‌اندازند.

وی اظهار داشت: امروز یک ‌بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ملت ایران تا پای جان از آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب دفاع می‌کند و اجازه کوچک‌ترین دخالتی در امور کشورشان را به دشمنان نمی‌‌دهد.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی در 103 شعبه شهری و روستایی شهرستان خمین در حال برگزاری است.

از مجموع این شعبه‌ها 13 شعبه در بخش کمره، 48 شعبه در خمین و مابقی در بخش روستایی آرای مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهر خمین 52 نفر، قورچی‌باشی 16 نفر و در بخش روستایی 605 نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که از مجموع این افراد 330 نفر با آرای مردمی راهی شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهند شد.

گفتنی است، یک‌هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات این شهرستان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/87002/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول