اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

انتخابات دیر در 53 شعبه اخذ رای در حال برگزاری است

فرماندار دیر گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 53 شعبه اخذ رای دیر در حال برگزاری است.

انتخابات دیر در 53 شعبه اخذ رای در حال برگزاری است

علی بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه دیر همچون گذشته با تبعیت از فرامین رهبری پای صندوق‌های رای حاضر شده و حماسه سیاسی خلق کردند.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در دیر فراهم است و عوامل برگزاری انتخابات بدون مشکل خاصی در حال انجام وظیفه هستند.

فرماندار دیر با تاکید بر رعایت آرامش و امنیت در محل صندوق اخذ رای گفت: در ساعت اولیه حضور مردم با شوق و علاقه خاصی در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

وی گفت: همه امکانات از اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت برای اخذ رای مردم آماده است و مردم سعی کنند در ساعات اولیه به صندوق‌های اخذ رای مراجعه کنند و رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند. 1800 نفر عوامل مختلف برگزاری انتخابات با همکاری نیروهای انتظامی در حال انجام وظیفه هستند و انتخابات با آرامش خاصی در حال برگزاری است.

فرماندار دیر اظهار کرد: از آنجا که حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار ملی است، از همه مردم برای شرکت گسترده و پرنشاط در انتخابات روز تجلی اراده ملت قهرمان ایران انتظار می‌رود.

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول