اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

25 خرداد روز سربلندی ملت و ذلت دشمنان است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: انتخاب امروز ملت ایران 25 خرداد را به روز سربلندی و ذلت و خواری دشمنان تبدیل می‌کند.

25 خرداد روز سربلندی ملت و ذلت دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج ندیمی امروز در ستاد انتخاباتی گیلان حضور گسترده مردم این استان در انتخابات 24 خرداد را نشانه عقبه تاریخی مبارزات مردم گیلان در عرصه‌های مختلف دانست.

وی اظهار کرد: مردم گیلان به دلیل شرایط خاص موجود و عقبه تاریخی در انتخابات حضور یافتند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب قصد ضربه زدن به نظام را داشت، افزود: از ابتدای انقلاب با دشمن غرب و در رأس آنها آمریکا مواجه بودیم که می‌خواستند انقلاب ما را تضعیف کنند و در مردم‌سالاری و دین خدشه وارد کنند.

وی با تصریح بر اینکه مردم ایران اسلامی 34 سال انواع انتخابات را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: انتخاب امروز مردم فردای چهار سال آینده کشور را می‌سازد.

ندیمی 25 خرداد را روز سربلندی ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان دانست و یادآور شد: از کاندیداها می‌خواهیم 25 خرداد را روز قانون بدانند و شنبه روز یأس دشمنان است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات شوراها اذعان کرد: بخش عمده‌ای از کارها مربوط به حوزه شهر و روستا بدون شورا انجام نمی‌شود.

این مسئول پیگیری امور فعالیت‌های شهر و روستاها را به‌‌عهده شوراها دانست و تصریح کرد: شوراها به جهات مختلف کمک مردم و مسئولان هستند.

وی حضور گسترده مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی را چشمیگر خواند و یادآور شد: از مجموع رأی دهندگان گیلان، تعداد 900 هزار رأی مربوط به جامعه کشاورزی است که نقش مهمی در انتخابات دارند.

ندیمی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کشاورزان به دلیل کار کشاورزی معمولاً غروب رأی می‌دهند اما از ابتدای صبح در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

 وی گیلان را با وجود هشت هزار شهید یک استان انقلابی دانست و یادآور شد: گیلانی ها در تمام صحنه‌ها حضور خود را به خوبی نشان دادند.

انتهای پیام/2300/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول