اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خلق حماسه تا انتخاب اصلح/

جوادی: حضور حماسی واقعیت‌ها را به دشمن نشان می‌دهد / کاندیداها قانونمدار باشند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در همدان گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات، در مقابل دشمنان قد علم می‌کنیم و دشمنان نیز باید واقعیت‌ها را از این حضور درک کنند.

جوادی: حضور حماسی واقعیت‌ها را به دشمن نشان می‌دهد / کاندیداها قانونمدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در کمیته اطلاع‌رسانی با اشاره به حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده و حماسی مردم را در گوشه و کنار این کشور در کنار صندوق‌های رأی همزمان آن با عید امروز را  به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: امیدواریم که آن حماسه بزرگی که رهبری این سال را به نام حماسه سیاسی و پس از آن حماسه اقتصادی دانسته‌اند با این حضور گسترده تحقق پیدا کند و بتوانیم در مقابل دشمنان قد علم کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان اضافه کرد: با گزارش‌هایی که از شبکه‌های مختلف دریافت شد در همه ایران حضور حماسی بوده و امیدواریم انتخاباتی در خور عظمت و بزرگی ایران خواهیم داشت.

وی در خصوص قانون‌مداری کاندیداها پس از مشخص شدن آرای مأخوذه اظهار کرد: خود کاندیداها قبل از بنده به این امر واقفند که باید قانون را رعایت کنند.

جوادی در پایان بیان داشت: آنها می‌دانند و بارها گفته‌اند که اگر برنده باشند یا نباشند در خدمت نظام و انقلاب خواهند بود و هدفشان پیروزی نظام است.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول