اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

لحظه به لحظه بر شرکت‌کنندگان در انتخابات افزوده می‌شود/ مشارکت گسترده افتخار نظام است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر لحظه بر شرکت‌کنندگان در انتخابات افزوده می‌شود و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است.

لحظه به لحظه بر شرکت‌کنندگان در انتخابات افزوده می‌شود/ مشارکت گسترده افتخار نظام است

فرج‌الله عارفی امروز در حاشیه حضور در پای صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مردم شهرستان جیرفت با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی همان‌طور که در آزمون‌های قبل سرافراز و سربلند بیرون آمدند در این دوره از انتخابات نیز با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه بار دیگر بصیرت خود را در روز 24 خرداد ماه به نمایش گذاشتند.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی افزود: آنچه برای یک کاندیدای اصلح دارای اهمیت است، عمل بر اساس دستورات دینی و فرمایش امام راحل و مقام عظمای ولایت است.

عارفی با بیان اینکه ملت هوشیار و بیدار هستند و با مشارکت گسترده و حداکثری خود در این انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند، تصریح کرد: در مقطع بسیار مهمی قرار داریم که هر میزان بر حضور مردم پای صندوق‌های رأی افزوده شود، بخشی از استحکامات دشمن را منهدم می‌کند.

وی ابراز داشت: فعالیت برگزارکنندگان انتخابات و هیئت نظارت مطلوب است و بستر لازم برای حضور پرشور مردم به خوبی فراهم شده تا هم رأی اخذ و هم از آراء مردم حفاظت شود.

عارفی با بیان اینکه هیچ چیز جای اعتماد مردم را نمی‌گیرد، بنابراین نامزدها نباید اعتماد مردم را خدشه‌دار کنند، عنوان کرد: هر لحظه بر شرکت‌کنندگان در انتخابات افزوده می‌شود و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که این آخرین امید او است، بنابراین تلاش بسیاری کرد تا مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود، اما مردم بصیر ایران بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

وی با اشاره به اینکه برای صندوق‌های اخذ رأی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا صندوق هایی در تمام مناطق مستقر هستند، خاطر نشان کرد: با وجود همه سلایق و گروه‌ها فرصت بسیار مناسبی برای مشارکت همه مردم در تعیین سرنوشت خود فراهم شده است.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول