اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان:

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است / انتخابات باشکوه به مقبولیت جهانی ایران می‌انجامد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان گفت: شرکت در انتخابات نه تنها یک تکلیف الهی است بلکه برگزاری پرشکوه انتخابات به مقبولیت جهانی ایران در جهان و تامین بهتر منافع کشورمان در عرصه بین‌المللی می‌انجامد.

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است / انتخابات باشکوه به مقبولیت جهانی ایران می‌انجامد

جعفر عمادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: بدیهی است که هر چقدر پشتوانه نظام از نظر مقبولیت مردمی بالاتر باشد اقتدار مسئولان در عرصه‌های بین‌المللی و به ویژه اعمال نظر آنها در مسایل مختلف جهانی بالاتر می‌رود و منافع مردم ایران بهتر تأمین می‌شود.

وی افزود: از جمله بهترین راه‌هایی که می‌تواند نشانه پشتوانه مردمی نظام باشد انتخابات است که آمار دقیقی از حضور مردم ارائه می‌شود که انکارنشدنی است و هیچ‌کس نمی‌تواند به دلیل راهکارهای قانونی آن را جعلی بداند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان تاکید کرد: شرکت در انتخابات نه تنها حق ملت الست تا بتوانند آینده خود را رقم بزنند بلکه با توجه به اینکه بهترین راه برای اثبات نظام است به فتوای صریح امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب یک تکلیف الهی و واجب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول