اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

آغاز همت والای مردم استان بوشهر برای خلق حماسه سیاسی

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مردم این استان از آغاز شروع انتخابات تا این لحظه آنچنان پرشور و حماسی است که تحقق حماسه سیاسی از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد.

آغاز همت والای مردم استان بوشهر برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه از همان ساعات اولیه اخذ رای با سرکشی از شعب اخذ رای در  بوشهر شاهد حضور پرشور مردم هستیم تاکید کرد: از آغاز ساعات اولیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مردم با حضور پرشور و وصف‌ناپذیر خود در پای صندوق‌های اخذ رای همت خود را برای خلق حماسه سیاسی اعلام کردند.

وی در دقایق اولیه آغاز انتخابات رای خود به صندوق سیار شماره 37 بوشهر انداخته بود، افزود: همه زحماتی که در طول چند ماه گذشته کشیده شد، برای خلق حماسه‌ای بزرگ در این روز بود و امیدواریم مردم استان بوشهر در این دوره از انتخابات نیز بیش از حد نصاب کشوری در انتخابات مشارکت داشته باشند، هر چند حضور پرشور آنان در نخستین ساعات شروع انتخابات نیز بیانگر این امر است.

وی اضافه کرد: از نخستین ساعات امروز فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آماده بودند و انتخابات همزمان با سراسر کشور راس ساعت هشت صبح کلید خورد و براساس گزارش‌ها در همین نخستین ساعات مردم زیادی پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

پرآور ادامه داد: با توجه به اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می‌شود و هم رای‌دهندگان و هم رای‌گیرندگان باید زمان بیشتری را صرف کنند، بهتر است مردم در همین ساعات اولیه برای ریختن رای خود در صندوق‌ها اقدام کنند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر یادآور شد: به منظور صرفه‌جویی در وقت و تسریع در رای‌ریزی، مردم از پیش لیست کاندیداهای مورد نظر خود را آماده کنند و شناسنامه و شماره ملی خود را حتما به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: در ساعات آینده خواهیم داد فوج فوج مردم در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و تکلیف خود را به انقلاب، نظام و امام و شهدا ادا می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول