اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

مردم بهترین گزینه را انتخاب کنند

امام جمعه کرمان گفت: امیدوارم مردم ولایتمدار بهترین گزینه را انتخاب کنند و انتخابات به دور دوم کشیده نشود.

مردم بهترین گزینه را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق رأی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه رأی گیری اظهار داشت: با توجه به اینکه توصیه دلسوزان نظام انتخاب فرد اصلح بوده، مردم کسی را انتخاب کنند که سابقه خوبی در کارهای اجرایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما در همه دوره‌های گذشته حضور باشکوه داشته و ناظر بر روند انتخابات بوده‌اند، تصریح کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد که مردم ولایتمدار بهترین گزینه را انتخاب کنند و انتخابات به دور دوم کشیده نشود.

جعفری عنوان کرد: با وجود همه تلاش دشمن برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات، مردم ما مسلمان هستند، روحانیت و رهبر و مراجع را قبول دارند و می‌دانند خودشان سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به صحبت‌های سران آمریکا در زمینه انتخابات ایران بیان داشت: باید به آنها بگوییم که ما نیز شما را قبول نداریم، شما جز جنایت، استعمار و استثمار ملت‌ها در تاریخ کاری نداشته و ندارید.

جعفری با بیان اینکه اراده و قدرت ملت ایران بود که آمریکا را از کشور بیرون کرد، اذعان داشت: در کشور ما 60 هزار مستشار نظامی آمریکایی و غیرآمریکایی بود که همه اینها به برکت انقلاب از کشور بیرون رفتند و اکنون کشور به دست خود مردم اداره می‌شود.

به گزارش فارس، امام جمعه کرمان در نخستین دقایق آغاز اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، آرای خود را در صندوق اخذ رأی مسجد امام (ره) شهر کرمان انداخت.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول