اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در کاشان-3

فرماندار کاشان: رنگین شدن انگشت‌ها توطئه دشمنان را در هم می‌شکند

فرماندار کاشان گفت: همین حضور پرشور و رنگین شدن نوک انگشت مردم کشورمان است که می‌تواند انقلاب را از بسیاری از خطرات محفوظ نگه داشته و در واقع توطئه دشمنان را در هم شکند.

فرماندار کاشان: رنگین شدن انگشت‌ها توطئه دشمنان را در هم می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: 24 خردادماه روز خلق حماسه سیاسی به دست ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است و مردم کاشان نیز از ابتدای ساعات رأی‌گیری حضور معنادار و شایسته‌ای پای صندوق‌ها پیدا کردند.

وی با بیان اینکه برکات انتخابات برای مجموعه نظام در دو بخش داخلی و خارجی است، ابراز داشت: از نظر بعد خارجی باید توجه داشت که همه دنیا این انتخابات را نوعی رفراندوم برای اصل نظام می‌دانند و هر چه آرا بیشتر باشد، اصل نظام تثبیت‌تر می‌شود.

فرماندار کاشان با تأکید بر اینکه مردم با حضور خود به قانون اساسی و اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی می‌دهند عنوان کرد: تبلیغات دشمن از مدت‌ها قبل تأکید بر تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی داشته است، لذا حضور پرشور مردم نشانگر بی‌ارزش بودن یاوه‌گویی‌های دشمن در دیدگاه ملت ایران و همچنین موجب ناامیدی‌اش از توطئه‌ها است.

جوادی اضافه کرد: دشمن اگر احساس کنند که پس از 34 سال هنوز مردم معتقد به نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان آن هستند، دسیسه‌هایش منجر به شکست می‌شود.

جوادی سپس به تبیین اهمیت انتخابات از بعد داخلی پرداخت و گفت: در بخش داخلی نیز این انتخابات می‌تواند یک تغییر در رویکرد مدیریت اجرایی کشور محسوب شود، به این معنا که اگر مردم با بصیرت رأی دهند برای چهار سال نظام اجرایی در اختیار فردی قرار می‌گیرد که به طور طبیعی در تمام ابعاد زندگی مردم مؤثر بوده و می‌تواند در ارتقای پیشرفت و عدالت اجتماعی برای جامعه بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه آرای بیشتر مردم نوعی بیمه در راستای حفظ و صیانت نظام است بیان داشت: آرای بیشتر موجب می‌شود که فرد منتخب با قوت و قدرت بیشتری فعالیت خود را شروع کند.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: همین حضور مردم و رنگین شدن نوک انگشت آنها برای زدن پای تعرفه‌های رأی می‌تواند انقلاب را از بسیاری از خطرات محفوظ داشته و در واقع توطئه دشمنان را در هم شکند.

جوادی متذکر شد: کسانی که قلبشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تپد و آنهایی که علاقه‌مند به آب و خاک و ملیت خود هستند، باید در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، چراکه هر رأی تیری است که به سمت دشمن پرتاب می‌شود.

انتهای پیام/63009/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول