اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری کوهبنان:

انتخابات مهم‌ترین میدان نمایش مردم‌سالاری است

رئیس دادگستری کوهبنان گفت: انتخابات مهم‌ترین میدان برای نمایش مردم‌سالاری دینی است که نشان از علاقه و تعهد مردم در تعیین سرنوشت کشور دارد.

انتخابات مهم‌ترین میدان نمایش مردم‌سالاری است

اکبر مختاری امروز در حاشیه بازدید از روند انتخابات در بخش مرکزی کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن استناد به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم‌ترین رخداد سیاسی در سال جاری است که در جریان آن تمام طیف‌های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل کشور با پذیرش قانون و محترم شمردن نظر شورای نگهبان برای رقابت وارد صحنه انتخابات شدند.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی که قوانین اسلام ساری و جاری است و قانون اساسی کشور برگرفته از احکام نورانی اسلام است، انتخابات مهم‌ترین میدان برای نمایش مردم‌سالاری دینی است که نشان از علاقه و تعهد مردم در تعیین سرنوشت کشور دارد.

مختاری با اشاره به تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در جریان انتخابات برای ناراضی کردن مردم و تلاش برای عدم حضور گسترده آنان گفت: دشمن از ماه‌ها پیش با برنامه‌ریزی‌های گسترده و مدون با تشدید تحریم‌های اقتصادی قصد فلج کردن و به زانو درآوردن مردم و عکس‌العمل آنان در برابر نظام را داشت.

رئیس دادگستری کوهبنان افزود: امروز حضور گسترده مردم در سراسر این مرز و بوم در پاسخ به ندای رهبر ایران اسلامی موجب عصبانیت و نگرانی آنان شده و آنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی دیار همت و ایثار، بخش طغرالجرد از نخستین لحظات آغاز انتخابات حضوری گسترده و بی‌نظیر در انتخابات برای تعیین سرنوشت داشته‌اند و امیدواریم بهترین‌ها را برای خدمت به این کشور برگزینند.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول