اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش مردمی فارس از خلق حماسه سیاسی

انتخابات در تاکستان حال و هوای دیگری دارد / حضور بی‌نظیر است

یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاکستان حال و هوای دیگری دارد و مردم با غیرتی دینی و ملی و با حضوری مثال‌نزدنی به پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.

انتخابات در تاکستان حال و هوای دیگری دارد / حضور بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، مردم شریف تاکستان این‌بار نیز با غیرتی دینی و ملی و با حضوری گسترده از دقایق آغازین صبح امروز به پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و با تأسی از فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرموده‌اند: «میزان رأی مردم است» با مشارکت در انتخابات خود را سهیم در انتخاب سرنوشت کشور می‌دانند.

در حال حاضر ازدحام جمعیت در ستادهای انتخاباتی تاکستان بسیار زیاد است و این نشان می‌دهد که چقدر مردم ولایت‌مدار تاکستان به ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.

گروه‌های مختلف از قومیت‌های متفاوت از افراد پیر و کهنسال گرفته تا جوانان و نوجوانان رأی‌اولی در صف‌های رأی‌دهی در ستادهای انتخاباتی تاکستان حضور دارند.

مردم ولایت‌مدار اکستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی کشور حضور داشته‌اند و پیوندی ناگسستنی با ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران دارند.

بسیاری از جوانان این خطه در هشت سال دفاع مقدس در میدان‌های نبرد حضور داشته و جان خود را نثار ارزش‌ها و اعتقادات خود کردند و امروز نیز جوانان همین سرزمین باری دیگر با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  ضمن اینکه به شهدای خود ادای دین می‌کنند، به نحوی دیگر در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی می‌ایستند.

خبرنگار فارس در تاکستان با حضور در ستادهای انتخاباتی تاکستان به سراغ یکی از مادران شهدا رفته است که این مادر شهید می‌گوید: پیام من به مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم تاکستان این است تا عین همیشه در راه شهدا قدم بردارند و نگذارند بیگانگان کم‌ترین تعدی به کشور داشته باشند.

عقیل سعادتی تصریح می‌کند: باید الگو جوانان شهدا باشند که با فداکاری و ایثار، همچون پیشوایشان امام حسین(ع) درس آزادگی به مردم جهان دادند.

این دانشجو ابراز داشت: با تمام وجودم در انتخابات شرکت کرده‌ام و امیدواریم نامزد اصلح رئیس‌جمهور آینده کشور شود.

این دانشجو بیان می‌کند: با توجه به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه روز در انتخابات، حماسه سیاسی به طور قطع در کشور رقم می‌خورد که امید می‌رود رئیس‌جمهور آینده نیز در راستای تحقق راهبرد حماسه اقتصادی حرکت کند.

میترا توکلی از بسیجیان تاکستان انتخابات را تبلور دموکراسی در کشور می‌داند و می‌افزاید: تمام مردم باید در انتخابات شرکت کنند چون به عنوان یک ایرانی وظیفه ملی و شرعی آن‌ها است.

این بسیجی با اشاره به فرآیند تحریم‌ها می‌گوید: تحریم‌ها چیز تازه‌ای نیست، فرآیند تحریم از اول انقلاب وجود داشته است که البته ما موفق شده‌ایم از آن‌ها عبور کنیم.

پای درد و دل یکی از جوانان تاکستانی نشستیم که مهم‌ترین مشکل خود را اشتغال عنوان کرد و ابراز داشت: رئیس‌جمهور آینده باید در وهله نخست به مسئله بیکاری توجه کرده و با برنامه‌ای هدفمند مشکل بیکاری را در کشور ریشه‌کن کند.

این جوان 26 ساله من اشاره به اینکه تحصیلات و خدمت سربازی خود را به پایان رسانده است، بیان کرد: می‌توان از طریق روابط دیپلماسی بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرد.

وی ادامه داد: البته باید مردم کشور نیز همتی مضاعف کنند تا به تعبیر مقام معظم رهبری از این تنگه تاریخی عبور کرده و ایران را به جایگاه اصلی خود در جامعه جهانی برسانیم.

سمیرا دهلری نیز خطاب به رئیس‌جمهور آینده می‌گوید: چشم‌انداز 20 ساله باید مد نظر رئیس‌جمهور آینده قرار گیرد و برنامه‌های خود را بر اساس این سند تنظیم کند زیرا که سند چشم‌انداز راهبرد اصلی نظام و کشور برای سال‌های آتی است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاکستان با حضور تمام اقشار مردم در پای صندوق‌های رأی حال و هوای خاصی را پیدا کرده که تبلور دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است.

مردم تاکستان همگام با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات گامی بلند برای شکست دوباره دشمنان نظام برداشته‌اند که البته نشان‌دهنده پایبندی آن‌ها به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/77003/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول