اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تاکستان در مجلس:

پشتیبانی مردم به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور ایران را نمی‌دهد

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که مردم پشتوانه این انقلاب باشند، هیچ کشوری به خود اجازه دخالت در امور این کشور را نمی‌دهد.

پشتیبانی مردم به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور ایران را نمی‌دهد

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات به دنیا می‌فهماند که انقلاب اسلامی متکی به مردم است.

رحمانی افزود: مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند اقتدار سیاسی و امنیتی کشور را در جهان اثبات کند.

وی عنوان کرد: مردم استان قزوین آمادگی کامل برای حضور در انتخابات 24 خرداد را دارند و امروز با شور چشمگیری پای صندوق‌های اخذ رأی حضور می‌یابند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور آحاد جامعه در این دوره نسبت به انتخابات گذشته گسترده‌تر است، افزود: آنان با حضور در این انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی ایفا کنند.

رحمانی به حساسیت و سرنوشت‌ساز بودن انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و گفت: آحاد جامعه با حضور حداکثری در این انتخابات پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل می‌دهند.

این مسئول با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است»، از آحاد جامعه خواست با تأسی از سخنان این امام همام، مقام معظم رهبری و شهدا در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا از آرمان‌ها و اهداف آنان محافظت کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار داشت: یک رأی نیز نباید در منزل بماند و باید در این انتخابات قشرهای مختلف جامعه حتی بیماران، زندانیان و مسافران شرکت کنند تا حماسه سیاسی در سال 92 خلق شود.

رحمانی به مشکلات کشور اشاره و اذعان کرد: اکنون زمان آزمون و خطا در مدیریت کشور نیست و باید قشرهای مختلف جامعه نامزدهای اصلح را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند تا بیشتر مشکلات کشور و شهرها به نحو مطلوبی برطرف شود.

وی تجربه، تعهد، مدیریت را از معیارهای رئیس جمهور آینده عنوان و بیان کرد: شجاعت و قاطع بودن در تصمیمات کشوری باید از دیگر ویژگی‌های این رئیس جمهور باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم جامعه با بررسی‌های نامزدهای انتخاباتی صالح‌ترین نامزدها را انتخاب کنند، اذعان کرد: با تحقق این امر می‌توان مشکلات داخلی و خارجی کشور را به نحو مطلوبی برطرف کرد.

رحمانی از مردم مناطق مختلف استان قزوین در روستاها، شهرها و شهرستان‌ها دعوت کرد تا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول