اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی حماسه سیاسی/4

آغاز حماسه‌ای ماندگار در شهرری

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پر شور مردم در قبله تهران آغاز شد.

آغاز حماسه‌ای ماندگار در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور پر شور و حماسی ملت غیور ایران اسلامی آغاز شد.

مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ری بار دیگر با حضور چشمگیر و با شکوه خود برای خلق حماسه‌ای دیگر در میدان حضور یافتند.

در حالیکه از دقایقی قبل از آغاز رأی‌گیری مردم پشت درب‌های صندوق‌های اخذ رای حضور یافته بودند پس از استقرار نیروهای امنیتی، اجرایی و نظارتی راس ساعت و همزمان با سراسر میهن اسلامی انتخابات در شهرستان رای آغاز شد.

همه آمده‌اند زن و مرد پیر و جوان و بار دیگر با حضور چشمگیر خود ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام شهدا و مقام معظم رهبری بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

بر اساس گزارش خبرنگاران اعزامی فارس در صندوق‌های اخذ رای حضور پر شور و حماسی تاکنون گزارش شده است.

همه آمده‌اند، همه در اولین ساعات انتخابات در شعب اخذ حضور یافته‌اند تا نام خود را جزو پیشتازان و پیشقراولان حماسه سیاسی در دفتر ایزد منان ثبت و ضبط کنند.

بر اساس اعلام مسئولین برگزار کننده انتخابات روند انتخابات در شهرستان ری به خوبی در حال پیگیری است و مشارکت چشمگیری در همین ساعات ابتدایی رای‌گیری به ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان ری گزارش شده است.

این گزارش حاکی است بر اساس گفته‌های منابع آگاه محمد باقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا دقایقی دیگر با حضور در جنوب تهران رای خود را به صندوق می‌اندازد.

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول