اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت ـ 370

اوج حماسه در سرزمین خورشید/خراسانی‌ها یک صدا آمدند

خراسانی‌ها صبح امروز 24خرداد با حضور پرشور و یکپارچه پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی خلق می‌کنند و آمده‌اند بگویند که پای انقلاب و شهدا ایستاد‌ه‌اند.

اوج حماسه در سرزمین خورشید/خراسانی‌ها یک صدا آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز هنگامه خلق حماسه سیاسی است؛ روزی که قرار است آنچنان حماسه‌ساز باشیم که کسی به خود اجازه ندهد در حقوق ملت ایران تطمیع کند.

امروز روزی است که ملت ایران مقتدرانه در پاسخ به همه تبلیغات مسموم رسانه‌های غربی از ساعات اولیه صبح در مقابل شعب اخذ رای به صف می‌ایستند تا همت و عزم راسخشان را به جهانیان نشان دهند و ثابت کنند که هیچ‌گاه سرخی خون شهدا را فراموش نخواهند کرد.

امروز همه خواهند آمد تا نشان دهند که زیر پرچم ولایت مطلقه‌ فقیه حرکت می‌کنند و در مسیر جاودانگی آرمان‌های روح الله و انقلاب قدم می‌گذارند. شهروندان مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از حال و هوای انتخابات و روحیه خود گفته‌اند.

دشمنان قسم خورده انقلاب با حضور حماسی مردمی ناامید می‌شوند

یک استاد دانشگاه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: اگرچه در سال اخیر با التهابات و فشارهای اقتصادی روبرو بوده‌ایم اما مسئله مهم این است که هیچ مشکل و التهابی سبب نمی‌شود ملت غیور ایران از نظام اسلامی فاصله بگیرد.

مهدی قاسمی اظهار می‌دارد: شرکت در انتخابات مشت محکمی در دهان دشمنان اسلام و انقلاب است و سبب می‌شود تا آنها با خفت سرجایشان بنشینند.

یک دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی شرکت مردم در انتخابات را نشان‌دهنده عشق مردم به وطن خود دانست و تاکید می‌کند: دشمن سال‌هاست برای نابودی و ایجاد تفرقه بین مردم برنامه‌ریزی کرده است ولی هر بار مردم با شرکت در انتخابات حماسه‌ای خلق و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

متین رضایی در پاسخ به این سئوال که نامزد اصلح باید چه شرایطی داشته باشد می‌گوید: ابتدا فردی باسواد باشد علاوه بر آن معتقد به اسلام و ولایت فقیه باشد و وقتی هم انتخاب شد شعارهای خود و خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه خود را فراموش نکند.

وی در پاسخ به علت حضورش در انتخابات به خبرنگار فارس می‌گوید: با آنکه تصمیم داشتم به دلیل ضعف‌های دولت‌های قبل، در انتخابات شرکت نکنم اما به جهت اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساس و خاصی به سر می‌برد و همه دشمنان منتظر هستند تا ما نیائیم، رای می‌دهم تا نشان دهم که هنوز مملکتم را دوست دارم.

انتخابات خردجمعی است

یکی از خبرنگاران مشهدی به نام نیما حسینی به خبرنگار فارس در مشهد اظهار می‌دارد: رای می‌دهم چون یک وظیفه ملی است و شرکت در تعیین سرنوشت آینده خودمان است.

انتخابات خرد جمعی است و مردم با شرکت در این خرد جمعی مشروعیت نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

حضور در انتخابات از نتیجه آن مهم‌تر است

یک شهروند مشهدی به خبرنگار فارس می‌گوید: در این برهه از زمان که دشمنان کشور اسلامی ما را هدف قرار داده‌اند وسعی دارند به هر طریقی که شده از آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف شوم خود برسند حضور و مشارکت حداکثری مردم می‌تواند علاوه بر وحدت و انسجام ملی دشمنان را ناکام کند.

فاطمه مهدوی عقیده دارد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: حضور مردم از نتیجه انتخابات مهم‌تر است باید علاوه بر ادای این تکلیف شرعی و رفتن پای صندوق‌های رای به فردی توانا و توانمند که بتواند فعالیت، تلاش و کوشش کند رای داد.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

یکی از فرهنگیان مشهدی نیز به خبرنگار فارس در مشهد می‌گوید: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و هرکس می‌خواهد سرنوشتش را تعیین کند باید روز جمعه رای خود را به صندوق بیاندازد.

امیر فاضل ادامه می‌دهد: در سال‌های پس از انقلاب همواره شاهد فرافکنی‌های دشمنان بوده ایم اما مردم نشان داده‌اند که هوشیارتر هستند از این که فریب تبلیغات آنان را بخورند و همانند سایر عرصه‌ها، حضوری مثال زدنی خواهند داشت.

‌وی اذعان کرد: عموم شهروندان با شرکت آگاهانه و داوطلبان چه در انتخابات رئیس‌جمهوری و شورای شهر کسانی را روی کار آورند که پایبند به ارزش‌ها و اصول باشد.

انتخابات و پای‌بندی به اعتقادات مذهبی

فردی که خود را وکیل دادگستری مشهد معرفی می‌کند داوطلبانه جلو می‌آید و به خبرنگار فارس می‌گوید: رای می‌دهم تا نشان دهم که همچنان پای‌بند به اعتقادات مذهبی خود هستم.

به گفته سعید رحمانی حضور امروز برای قدرت‌ها معانی زائدی دارد که کندن دندان طمع از کشورمان از آن جمله است.

..............................

گزارش: آسیه حمزه‌ای

..............................

انتهای پیام/70023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول