اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب میلاد امام زمان (عج)

30 نقطه از مشهد مقدس نورافشانی می‌شود

مدیر مراسم و اکران‌های فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در شب میلاد امام زمان(عج) به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد 30 نقطه از شهر مشهد نورافشانی می‌شود.

30 نقطه از مشهد مقدس نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مجتبی مجد اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه، 13 جشن بزرگ منطقه‌ای در بوستان‌های سطح شهر مشهد به منظور ایجاد فضایی شاد و با نشاط در بین شهروندان برپا می‌شود.

مدیر مراسم و اکران‌های فرهنگی شهرداری مشهد افزود: در شب میلاد امام زمان(عج) به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد 30 نقطه از شهر مشهد نورافشان می‌شود تا فضای زیبایی به پایتخت معنوی کشور داده شود.

مجد با بیان اینکه علاوه بر این به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان مشهدی و زائران با شخصیت والای امام زمان (عج)، 5 هزار متر مربع اکران و فضاسازی شهری انجام می‌شود، یادآور شد: علاوه بر این در شب میلاد امام زمان(عج) و پس از آن مراسم جشن بزرگی برای زائران و مجاوران امام رضا (ع) در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود که در آن سخنرانی‌های ویژه با موضوعات مهدوی، انتظار و سیره امام زمان (عج) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم مداحی، مسابقات تفریحی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم است که به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم مشهد با سیره مهدوی و فسلفه انتظار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شب میلاد امام زمان(عج) به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، 30 نقطه از شهر مشهد نورافشان می‌شود تا فضای زیبایی به پایتخت معنوی کشور داده شود.

انتهای پیام/70003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول