اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-322

میرشکار: وظیفه‌مان انتخاب اصلح است

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون حضور پرشور پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح است.

میرشکار: وظیفه‌مان انتخاب اصلح است

سردار علیجان میرشکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اهمیت فوق‌العاده انتخابات پیش‌رو در کشورمان اظهار داشت: همه عوامل بیگانه و دشمنان استکباری منتظر هستند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در داخل کشورمان را ارزیابی کنند.

وی با اعلام اینکه رئیس جمهور آینده باید زره ایستادگی مقابل تیر استکبار را بر تن کند، گفت: هرکسی که رئیس جمهور آینده کشورمان می‌شود با در پیش گرفتن گفتمان امام، شهدا و رهبری به مسیر پیشرفت کشورمان سرعت بیشتری ببخشد.

سردار میرشکار با اعلام اینکه نخستین هدف دشمن عدم برگزاری انتخابات بود که با شکست در آن دست به تبلیغ برای بی‌رونق کردن حماسه سیاسی زدند، تصریح کرد: مردم ما بصیر و آگاه هستند و بار دیگر نشان خواهند داد که تنها خودشان برای سرنوشت کشورشان تصمیم می‌گیرند و حق دخالت هیچ بیگانه‌ای را نخواهند داد. 

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن می‌خواهد شرایط داخلی کشور را به گونه‌ای اشاعه دهد تا مردم بی‌امید و بی رونق شوند و وزیر امور خارجه آمریکا در تلاویو اعلام می‌کند رد صلاحیت‌ها مطلوب نظر ما نبود و این حرف خود نوعی شکست است.

سردار میرشکار با تأکید بر اینکه براساس منویات رهبر انقلاب فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که به پیشرفت مادی و معنوی نظام در همه ابعاد بیندیشد، ادامه داد: وظیفه ما پرشور کردن انتخابات و انتخاب اصلح است.

وی با ابراز اینکه دولتی کارآمد روی کار بیاید تا اهداف و معیارهای انقلاب، امام امت و منویات رهبر انقلاب را به نسل سوم انقلاب تحویل دهد، اذعان داشت: متأسفانه برخی افراد از دموکراسی نظام بالا می‌روند و به جای رقابت داخل نظام رقابت با نظام را در پیش می‌گیرند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران متذکر شد: اگر مردم کشورمان در استقبال رئیس جمهوری با حضور پرشور و حماسی خود به میادین و خیابان‌ها می‌آیند همه به خاطر ولایت‌‌پذیری آن مسئول است؛ وگرنه اگر رئیس جمهوری در مقابل ولایت قرار گیرد، دیگر مردم را پشت سر خود نمی‌بیند؛ بلکه همانند بنی‌صدر مردم بر روی سر او می‌روند.

سردار میرشکار در پایان اضافه کرد: در زمینه بیداری اسلامی نیز رئیس جمهور آینده باید حمایت از کشورهای مظلوم و آزادیخواه را در دستورکار قرار دهد و حامی انها باشد.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول