اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات هرمزگان

تداوم گشت‌زنی‌ها برای ثبت تخلفات احتمالی کاندیداها

دبیر هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات هرمزگان با اشاره به پایان یافتن مهلت تبلیغات کاندیداها با بیان اینکه گشت‌زنی‌ها در راستای ثبت تخلفات احتمالی در این باب در هرمزگان آغاز شده است از تداوم آن تا ساعات آینده خبر داد.

تداوم گشت‌زنی‌ها برای ثبت تخلفات احتمالی کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود آرامی امروز در نشستی پیرامون آخرین وضعیت نظارت‌های بر تبلیغات کاندیداها که طی امروز ساعت هشت مهلت کاندیداها برای تبلیغات به پایان رسیده است، اظهار داشت: بازرسان هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات از صبح امروز با گشت‌زنی در بخش‌های مختلف شهر نسبت به ثبت و بروز تخلفات احتمالی در باب تبلیغات غیر قانونی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ارائه صحت و میزان قانونمندی کاندیداهای شوراهای اسلامی و اعلام وضعیت تبلیغاتی آنها 20 روز پس از انتخابات اعلام می‌شود، افزود: وضعیت تایید نهایی کاندیداها برای آغاز کار خود متاثر از این امر نیز هست.

به گفته آرامی حضور کاندیداها در بخش تبلیغات حضوری چشمگیر بوده است به نحوی که توانسته است به خوبی شور و نشاط را به جامعه منتقل کند.

دبیر هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات هرمزگان ادامه داد: هر چند که گزارشاتی پیرامون وقوع برخی از تخلفات در باب نوع تبلیغات برخی از کاندیداها وجود دارد اما در بندرعباس و دیگر شهرهای استان شاهد روند خوب و سالمی در این بخش بودیم.

وی اظهار امیدواری کرد روز جمعه مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به نظام و انقلاب یک بار دیگر نشان دهند و در این راستا نهایت تدبر و هوشیاری را به خرج دهند.

استاندار هرمزگان نیز طی روزهای گذشته در یک نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در بندرعباس مبنی بر این اینکه آیا نظارتی بر نوع تبلیغات کاندیداها در این استان وجود دارد، افزود: به دلیل اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری بیشتر از تبلیغات تلویزیونی در این دوره استفاده کرده‌اند، از همین رو فضا برای تبلیغات کاندیداهای شوراها بازتر شد و شاهد هستیم که شهر چهره تبلیغاتی گسترده‌ای به خود گرفته است.

ابراهیم عزیزی یادآور شد: در این باب چندین گزارش از تخلفات کاندیداها نیز واصل شده است که صددرصد مورد بررسی قرار گرفت.

یادآور می‌شود، خبرگزاری فارس طی روزهای گذشته طی یادداشتی با ترسیم فضای انتخاباتی شهر بندرعباس نسبت به نوع تبلیغات و بر هم زدن منظر شهر توسط کاندیداهای مختلف انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/88001/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول