اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

تکواندوکاران برتر استان تهران مشخص شدند

تکواندوکاران برتر استان تهران با پایان رقابت‏ها در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

تکواندوکاران برتر استان تهران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، 31 هوگوپوش برتر پایتخت در وزن‌های مختلف با برگزاری رقابت‏های تنگاتنگی بین تکواندوکاران استان تهران در نهایت مشخص شدند.

هوگوپوشان برتر استان تهران در اوزان ده‏گانه این دوره از مصاف‏ها مشخص شده‏اند و قرار است این هفته در رقابت‏های انتخابی استان شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، مبینا شریفی، صبا نجفی، محدثه محمدپور و فاطمه اهانلو در وزن نخست رقابت‏های تکواندوی استان تهران، یگانه فراهانی، زهرا سالم‏باغی و ریحانه بیات در وزن دوم و مهسا علیزاده، زهرا علیزاده و فاطمه اعلایی‏نژاد در وزن سوم حایز رتبه‏های برتر شدند.

همچنین زهرا پلوئی و نگار کامرانی در وزن چهارم رقابت‏های تکواندوی استان تهران، فاطمه ابوالفتحی و مریم جاهد در وزن پنجم و مبینا عزیزی، فاطمه نازی و آیدا محمدی در وزن ششم جایگاه‏های برتر را در اختیار گرفتند.

این گزارش حاکی است؛ محدثه عباس‏پور، نیلوفر آذریان و محدثه حیاتی در وزن هفتم رقابت‏های تکواندوی استان تهران، آیدا اقدسی، نازنین احمدی و مهدیس مرادپور در وزن هشتم، آیدا بهزاد، مهدیس اصغری، نازنین دیناری و مبینا کریم‏خانی در وزن نهم و موژان پاشیب، فاطمه نوروزی، فاطمه رضایی‏پور و فاطمه خادم‏الحسن در وزن دهم سکوهای برتر را در اختیار گرفتند.

انتهای پیام/67008/ت/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول