اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو استان قم:

تکواندوکاران قمی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت می‌کنند

رئیس هیئت تکواندو استان قم از حضور تکواندوکاران قمی در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور خبر داد.

تکواندوکاران قمی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت می‌کنند

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این برای نخستین بار در تاریخ تکواندو قم است که یک تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد و می‌تواند با اتکاء به توان و نیروی نفرات بومی در لیگ برتر بدرخشد.

وی ادامه داد: مسابقات فصل جدید لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور از فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که هیئت تکواندو استان قم تیم آینده‌سازان خود را در لیگ برتر دارد و این تیم با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر تکواندو قم به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: تیم تکواندو آینده‌سازان قم در حالی امسال حضور در پیکارهای لیگ برتر آینده‌سازان تکواندو کشور را تجربه خواهد کرد که سال گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق به صعود به لیگ برتر شد.

وی بیان داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول آینده‌سازان تکواندو باشگاه‌های کشور فصل گذشته با شرکت تیم‌های مدعی به شکل دوره‌ای به انجام رسید و خوشبختانه تیم آینده‌سازان هیئت تکواندو استان قم با تکواندوکاران و مربیان بومی توانست جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

افکاری عنوان داشت: تیم آینده‌سازان هیئت تکواندو قم تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول آینده‌سازان بود که از بازیکنان و مربیان بومی بهره می‌برد و از این نظر نیز یکی از تیم‌هایی بودیم که از نظر فدراسیون عملکردمان متمایز از سایر رقبا بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های سرسختی همچون باشگاه یاری تهران و ذوب آهن اصفهان حریفان تیم آینده‌سازان هیئت تکواندو استان قم بودند اما این تیم با اتکاء به نیروی جوان، انگیزه و استعداد بالای تکواندوکاران قمی توانست به مسابقات لیگ برتر راه پیدا کند.

افکاری یادآور شد: تیم‌هایی مانند باشگاه یاری و ذوب آهن اصفهان با حامیان مالی قوی در لیگ دسته اول آینده‌سازان شرکت کرده بودند اما تیم ما با بضاعتی اندک در لیگ حضور یافت و خوشبختانه موفق شد بعد از تیم ذوب آهن به عنوان تیم دوم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: این تیم تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر آینده‌سازان تکواندو باشگاه‌های کشور آغاز کرده است و با حمایت‌هایی که در حد توان خود انجام می‌دهیم، با نفرات و مربیان بومی در لیگ برتر خواهد درخشید.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول