اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه علامه طباطبایی:

اقتصاد مملکت نیاز به یک منجی دارد

استاد دانشگاه علامه طباطبایی در جمع حامیان رضایی در دهدشت گفت: با در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی اولویت اساسی ما اقتصاد است و نیاز به یک منجی دارد.

اقتصاد مملکت نیاز به یک منجی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حمید صالحی در همایش حامیان محسن رضایی در ورزشگاه شهید دولتخواه دهدشت اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت کشور و مشکلات عدیده اقتصادی نیاز به یک منجی مدبر به شدت احساس می‌شود.

مشاور ارشد محسن رضایی با اشاره به آیه‌ای از قرآن مبنی بر سپردن امانت به اهلش گفت: راه نجات کشور این است که کسی رئیس‌ جمهور شود که بتواند اوضاع فعلی را جمع کند و اوضاع کشور را بهبود بخشد.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی با تشریح برنامه‌های رضایی ابراز داشت: انقلاب اقتصادی مهمترین برنامه این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری است و بنا دارد اقتصاد را از وابستگی به نفت خارج کرده و از اقتصاد تک محصولی به چند محصولی برساند.

صالحی با ستودن قوم غیور لر و نقش‌آفرینی آنان در جبهه حق علیه باطل اذعان داشت: رضایی در صورت پیروزی با تشکیل دولت فراگیر به همه اقوام ایران زمین نقش خواهد داد.

وی در تبیین سیاست خارجی و آینده تعاملات سیاسی از دیدگاه رضایی گفت: محسن رضایی مدرن‌ترین برنامه را در حوزه سیاست خارجی دارد و با مروری بر برنامه‌های ارائه شده از سوی وی، می‌توان دریافت که تعامل‌گراترین برنامه و همچنین واقع‌گراترین رویکرد در حوزه سیاست خارجی، متعلق به این نامزد می‌باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه افزود: محسن رضایی همواره تأکید دارد که باید مسائل اقتصادی کشور با رویکردی صحیح مدیریت شده و منابع موجود در این عرصه به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرد تا کشور از لحاظ پتانسیل‌های داخلی مجهز شود.

این استاد دانشگاه با تحلیل رویکردهای سایر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: با نگاهی دقیق به برنامه‌ها و اهداف آنها می‌توان دریافت که راه نجات کشور  در اجرای برنامه‌های رضایی است چرا که مدت 20 سال است روی اقتصاد کار می‌کند.

صالحی با ابراز اینکه رضایی بارها گفته اگر احساس مسئولیت نمی‌کردم وارد عرصه نمی‌شدم و یک غبار شلمچه و آن روزگار طلایی را به صد تا ریاست‌جمهوری نمی‌دادم و معلوم است رضایی صرفاً برای خدمت و نه برای کسب قدرت آمده است.

صالحی با اشاره به غیرت و جوانمردی لرها، در حمایت از مدیریت قوم لر گفت: وقت رسیده است که یک شیرمرد لر ناجی کشور شود و شما هم باید یاری کنید تا در این راه موفق شویم.

انتهای پیام/82016/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول