اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد جوانان حامی رضایی در قم خبر داد

حضور جوانان حامی رضایی در جمکران

مسئول جوانان حامی رضایی در قم از حضور طرفداران جوان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

حضور جوانان حامی رضایی در جمکران

حامد نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد این ستاد در زمینه معرفی برنامه‌های محسن رضایی اظهار داشت: در ستاد جوانان از همه ظرفیت‌های موجود برای معرفی برنامه‌های رضایی استفاده کردیم. ما به این سخن امام خمینی که فرمودند ما مأمور به انجام وظیفه هستیم پایبند بوده و وظیفه خود را دنبال کرده‌ایم.

نادری رعایت اصول اخلاقی را حاکم بر تبلیغات رضایی دانست و افزود: متأسفانه ستادهای انتخاباتی دیگر کاندیداها برخی از موارد بداخلاقی‌های انتخاباتی را نسبت به ستاد رضایی روا داشتند، اما همه اعضای ستاد را از انجام هر واکنشی منع کردیم.

مسئول ستاد جوانان حامیان رضایی با اشاره به برنامه‌های این ستاد اظهار کرد: برنامه‌های متعددی را در دو روز پایانی تبلیغات پیش‌بینی کردیم و یکی از برنامه‌های امروز ستاد جوانان حضور جوانان حامی رضایی در آسایشگاه سالمندان است.

وی اضافه کرد: جوانان با اهدای شاخه گل از سالمندان یاد می‌کنند و این برنامه با توجه به شعار بازگشت اخلاق به جامعه برگزار می‌شود.

نادری حضور حامیان جوان رضایی در مسجد جمکران را یکی دیگر از برنامه‌های امروز ستاد جوانان دانست و افزود: برنامه‌های ستاد رضایی شور انتخاباتی را دارند ولی از جنجال و هیاهو به دور است.

وی اضافه کرد: حامیان رضایی در مسجد جمکران زیارت آل یاسین و دعای فرج قرائت می‌کنند و حضور این جوانان در شب میلاد امام حسین(ع) در مسجد جمکران پیام‌های متعددی را به دنبال خواهد داشت. حامیان رضایی پس از ادای نماز جماعت برای زیارت مقبره شهدای گمنام به سوی کوه خضر خواهند رفت.

مسئول ستاد جوانان حامی رضایی در قم حضور جوانان حامی رضایی در ستاد ورزشی رضایی را از دیگر برنامه‌های امشب این ستاد دانست و افزود: برنامه‌های متعددی برنامه ریزی شده است که در یکی از برنامه‌ها حامیان جوان به صورت جمعی در ستاد ورزشی رضایی به تماشای بازی ایران و لبنان می‌نشینند.

وی اضافه کرد: همچنین امروز نشست تخصصی دانشجویان در محل ستاد جوانان برگزار می‌شود.

نادری با اشاره به برگزاری مناظره بین نمایندگان نامزدها گفت: این مناظره امشب در مسجد محمدیه باجک برگزار می‌شود و نماینده‌ای از ستاد رضایی در آن شرکت می‌کند.

مسئول ستاد جوانان حامی رضایی در قم برگزاری کارگاه‌های بحث بین دانشجویان را از برنامه‌های روز آینده ستاد جوانان دانست و افزود: خواهران عضو ستاد نیز فردا در بوستان نرگس حضور خواهند داشت و آخرین برنامه ستاد جوانان در ایام تبلیغات برگزاری دعای توسل خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول