اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان‌رضوی خبر داد

صندوق آبی ریاست‌جمهوری، صندوق قرمز شوراها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و شورای شهر در استان خراسان‌رضوی گفت: صندوق دریافت رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری به رنگ آبی و صندوق رأی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا به رنگ قرمز در نظر گرفته شده است.

صندوق آبی ریاست‌جمهوری، صندوق قرمز شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدحسن شریعتی عصر امروز در نشست خبری ضمن تأکید بر حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی در این قسمت از تاریخ انقلاب، اظهار داشت: در انتخاب افراد مورد نظر خود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای شهر و روستا دقت کرده و با ریزبینی هرچه بیشتر افراد صالح و متعهد را انتخاب کنید تا این انتخاب موفق مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی ادامه داد: در این انتخابات در مجموع 11 هزار و480 نفر در استان آموزش دیده و مسئول جلوگیری از تخلفات و بازرسی در محل‌های شعب اخذ رأی هستند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان خراسان رضوی باید این انتخابات را بسیار جدی‌تر از انتخابات گذشته دانسته و با توجه به اینکه در این انتخابات تمام منطقه و دنیا معطوف به این انتخابات و نتیجه آن، تأکید کرد: این حضور برای همه به عنوان یک تکلیف مطرح است و مردم باید با شرکت هرچه باشکوه‌تر خود در این عرصه از حق و حقوق خود دفاع کند.

شریعتی با یادآوری این مطلب که هرکسی باید حتماً دو برگه رأی را پر کند، تأکید کرد: یکی از برگه‌ها دارای یک انتخاب بوده و مربوط به انتخابات ریاست جمهوری است و برگه دوم که باید در استان خراسان حداکثر 25 نفر در آن انتخاب شود، مربوط به انتخابات شورای شهر و روستا است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه هرکدام از برگه‌ها باید در صندوق مربوط به خودش انداخته شود، توضیح داد: در صورت هرگونه اشتباهی در پرکردن کاغذ آرا و واریز رأی به صندوق اشتباه، رأی شما باطل بوده و فقط در جمع رأی شرکت‌کنندگان در انتخابات محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی در ادامه با بیان اینکه مردم عزیز سعی کنند شخص مورد نظر خود را از قبل انتخاب و لیستی از آن تهیه کنند؛ تشریح کرد: به علت تعداد زیاد نامزدها در انتخابات شوراهای شهر و روستا و جلوگیری از هرج و مرج در شعب اخذ رأی با تهیه یک لیست به راحتی می‌توان از اتلاف وقت و ایجاد هرج و مرج کم کرد.

شریعتی با تقدیر از مردم در حفظ نظم و امنیت تا این زمان از مردم خواست: در روز انتخابات نیز با رعایت نظم و حفظ شأن برگزاری یک انتخابات آرام سعی کنید از نخستین ساعات آغاز برنامه در انتخابات حضور داشته و مانع از هرج و مرج و ترافیک صفوف در ساعات آخر انتخابات شوند.

وی در ادامه از مردم استان خواست تا هرگونه مشکل و تخلفی را چه در ایام تبلیغات و چه در روز انتخابات با شماره‌های 8471045 و 8471040-43 به طور مستقیم و از طریق دورنگار با ذکر نام، آدرس و شماره تلفن خود از طریق شماره 8471046 در میان بگذارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان‌رضوی تأکید کرد: به تمام همشهریان اطمینان می‌دهیم با تدبیر کامل حتی به کوچکترین شکایات شما رسیدگی و قطعا پیشنهادها و گزارشات شما را مورد بررسی کامل قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/70005/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول