اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 / 363

پایین‌محلی: مدیریت قالیباف از نگاه فراجناحی برخوردار است

رئیس شورای راهبردی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان گفت: مدیریت قالیباف طی سال‌های اخیر نشان داد که وی از نگاهی فراجناحی در مدیریت برخوردار است.

پایین‌محلی: مدیریت قالیباف از نگاه فراجناحی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: در گفتمان جهادی این نامزد انتخاباتی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و منابع انسانی با در نظر گرفتن خط قرمز اصولگرایی است.

اثرگذاری مثبت مدیریت فراجناحی در شهرداری تهران

رئیس شورای راهبردی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان خاطرنشان کرد: این مدیریت فراجناحی، اثر خودش را در شهرداری تهران نشان داد و دامنه موفقیت آن نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان به عنوان یک الگوی شاخص مدیریتی معرفی شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور تصریح کرد: در شرایط فعلی تعیین‌کننده نتیجه انتخابات جناح‌‌های سیاسی نیستند بلکه این مردم هستند که تعیین‌کننده هستند.

کسی نمی‌تواند به جای مردم تصمیم بگیرد

این فعال انتخاباتی اصولگرا عنوان کرد: کسی امروزه نمی‌تواند برای مردم تصمیم بگیرد و چنانچه مردم احساس کنند حرف مسئولان، مدیران، روحانیون و ... در جهت منافع ملی است تمکین خواهند کرد.

پایین‌محلی با اشاره به راه‌های شناخت نامزد اصلح افزود: بهترین راه برای شناخت نامزد اصلح تطبیق دادن صفات این نامزد با ویژگی‌هایی است که رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند.

بیشتر خصوصیات نامزد انتخابات در قالیباف جمع است

وی متذکر شد: در جمع‌بندی تطبیق نظرات معظم‌له با نامزدهای انتخاباتی پی بردیم که بیشتر خصوصیاتی که رهبری معظم انقلاب برشمرده‌اند در دکتر قالیباف وجود دارد.

پایین‌محلی با اشاره به سابقه درخشان این نامزد ریاست جمهوری در عرصه هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: این روحیه بسیجی و الگوی مدیریت جهادی ایشان در توجه به شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب، تجربه‌گرایی، علم‌گرایی و دانایی‌محوری متبلور شده است.

حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت جهادی است

وی ضابطه‌مندی، نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، مردمداری و خدمتگذاری صادقانه، متعهدانه، شفافیت و پاسخگویی را از دیگر نقاط درخشان کارنامه دکتر قالیباف قلمداد کرد.

رئیس شورای راهبردی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان گفت: حل مشکلات فعلی کشور نیازمند یک همت و روحیه جهادی است تا بتواند راه را برای حل مشکلات و توسعه کشور بیش از پیش مهیا سازد.

پایین‌محلی با اشاره به سابقه درخشان شهردار تهران در عرصه مدیریت عنوان کرد: رویکرد اجتماعی در اداره شهر، تجربه‌گرایی، علم‌گرایی، نفی سعی و خطا، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی و کاری این نامزد انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود.

جدا از هر نتیجه مأمور به ادای تکلیف هستیم

وی با تکلیف برشمردن و گرم کردن تنور انتخابات برای خلق «حماسه سیاسی» عنوان کرد: جدا از هر نتیجه‌ای که حاصل شود همه ما مأمور به تکلیف هستیم تا منویات ولی امر مسلمین حاصل شود.

پایین‌محلی ابراز امیدواری کرد که به لطف خدا و تلاش همه حامیان این نامزد انتخاباتی، دکتر قالیباف بتواند با کسب آرای حداکثری، یازدهمین سکاندار اجرایی کشور شود.

انتهای خبر/83002/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول