اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92

استقبال گلستانی‌ها از سعید جلیلی + تصاویر

مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان با حضور سعید جلیلی در این استان با حضور بی‎سابقه و پرشور خود در استقبال از وی حماسه وحدت را در استان رقم زدند.

استقبال گلستانی‌ها از سعید جلیلی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به اینکه پس از آخرین مناظره و انصراف حداد عادل از رقابت‌های این دوره انتخابات ریاست جمهوری و قید این موضوع که وی از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب، به کسانی رأی دهند که از «گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های مورد نظر حضرت امام و رهبری» حمایت کنند بسیاری از جوانان و مردم ولایتمدار و دوستدار تبیین گفتمان ناب انقلاب اسلامی با شنیدن سفر سعید جلیلی به گلستان شور و نشاط زایدالوصفی را برای استقبال از وی از خود نشان دادند.

همچنین از صبح امروز ستاد مردمی سعید جلیلی در گلستان با فراهم آوردن شرایط مناسب برای حضور مردم در مسجد جامع آماده حضور هواداران این کاندیدای ولایتمدار در این مکان بود.

بنابراین گزارش از صبح امروز ستاد مرکزی و استانی سعید جلیلی در گلستان شاهد حضور جوانان و اعلام آمادگی آنها برای همکاری هرچه بیشتر با این ستاد بوده است.

مردم استان گلستان از شهرهای مختلف با حضور در مسجد جامع گرگان از ساعت‎ها قبل آماده حضور سعید جلیلی در آن مکان بودند.

آنها پس از ورود سعید جلیلی به مسجد با خواندن شعری زیبا از وی استقبال کردند.

متن شعر به این شرح است:

آنانکه الله گفته و ثم استقاموا

باشد ملائک یارشان از جانب هو

شد شرط ایمان بندگان را استقامت

ان تنصرالله وعده‌ فتح است و نصرت

الله الله، نصر من الله، نصر من الله

بار دگر هنگام و فصل انتخاب است

نقش تمام دشمنان نقش بر آب است

هیهات منا الذله ما ذلت گریزیم

با استقامت با شیاطین می‌ستیزیم

هیهات هیهات، منا الذله، هیهات هیهات

این رمز پیروزی ما بر دشمنان است

این انتخاب اصلح ایرانیان است

اصلح در این میدان بود الحق جلیلی

آماده بهر یاری مستضعفان است

اصلح جلیلی، اصلح جلیلی، اصلح جلیلی

رزمنده جانباز ما، یار ولایت

اینک زره پوشیده است در راه عزت

بر روی بد خواهان زنیم پیوسته سیلی

آشفته کرده خواب دشمن را جلیلی

اصلح جلیلی، اصلح جلیلی، اصلح جلیلی

ما در حماسه سیاسی سرفرازیم

با رای خود ایران فردا را بسازیم

شکر خدا ما رهبری فرزانه داریم

بر عهد و پیمانی که بستیم پایداریم

لبیک لبیک، سید علی جان، سید علی جان

یا حجه ابن العسگری در انتظاریم

تا ریشه کفار را از بن بر آریم

کن تکیه بر دیوار کعبه یا بن زهرا

بهر ظهور حضرتت لحظه شماریم

یا حجه ا… عجل ظهورک، عجل ظهورک

مقاومت، رمز پیشرفت ایران در برابر کشورهای بزرگ دنیا است

سعید جلیلی در جمع اصولگرایان گلستان در مسجد جامع گرگان در بخشی از صحبت‎های خود اظهار داشت: مقاومت، رمز پیشرفت ایران در برابر کشورهای بزرگ دنیا است و اگر بتوانیم این ظرفیتی که در کشور بروز کرده را در سایر عرصه‌ها نیز نفوذ دهیم قطعا شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود.

وی گام چهارم انقلاب را در ورود به تمدن نوین اسلامی دانست و تصریح کرد: باید این الگو را به جهان صادر کنیم، ایران باید در عرصه‌های مختلف فرهنگ، اقتصاد، صنعت، کشاورزی و ... برای جهانیان الگو شود که شرط رسیدن به این مهم ایستادگی و مقابله در برابر رانت‌ها و سوء استفاده‌گران از قدرت است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه نعمت امنیت و همبستگی ملی از فرصت‌هایی است که جریان تردید آن را نادیده گرفته است متذکر شد اگر این فرصت‌ها براساس ساختار عادلانه برای بروز استعدادهای درونی هر جوان ایرانی فراهم شود تا بتواند استعدادهایش را به بهترین شکل بروز دهد علاوه بر اینکه می‌تواند برای خودش مفید باشد برای کشور نیز مثمر ثمر بوده و تحقق این مهم یکی از وظایف اصلی دولت به شمار می‌رود.

جلیلی با طرح این سؤال که فلسفه رفتارها و رقابت‌های سیاسی چیست، ادامه داد: چرا ما با یکدیگر رقابت می‌کنیم، چرا سعی می‌کنیم در عرصه سیاست برخی از رفتارها و آرمان‌های خودمان را دنبال کنیم این سؤال مهمی است و حضور شما مردم در این جلسه حضوری برای یک رفتار سیاسی است.

وی در خصوص اینکه چرا فردی مورد اظهار محبت مردم قرار می‌گیرد گفت: پاسخ به این سؤال می‌تواند مسیر ادامه راه را روشن‌تر کند.

نامزد دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه عرصه انتخابات در رقابت برای کسب قدرت و نه تلاش برای کشف ثروت است، خاطرنشان کرد: اگر رفتار سیاسی ما بر این باشد که برای کسب قدرت و فزونی ثروت وارد این عرصه شده باشیم حتما این حرکت خارج از آموزه‌های دینی و اسلام ناب است.

جلیلی با بیان اینکه امام راحل از 50 سال پیش این پرچم را بلند کرده است، ابراز داشت: 50 سال است که جریان ایمان و امید که امام براساس اسلام ناب ایجاد کرد در برابر جریان ثروت و قدرت شکل گرفته است.

این نامزد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دو جریان مذکور نیم قرن در برابر اسلام ناب صف‌آرایی کردند، خاطر نشان کرد: فرجام این رویارویی این بوده است که جریان اسلام ناب به رهبری امام عظیم‌الشأن ما توانست آنچه را برداشتیم از باورهای قرآنی، در تجربه نیز به ما نشان دهد.

باید موقعیت انقلاب اسلامی و هنر این گفتمان را درک کنیم

جلیلی افزود: 50 سال تقابل اراده‌ها در برابر ملت ایران وجود داشت اما اراده این ملت جدی بوده چرا که بر مبنای آموزه‌های دینی شکل گرفته است.

وی یادآور شد: دشمنان نمی‌خواستند ما هسته‌ای شویم اما این ملت اراده کرد و اکنون جزو 10 کشور هسته‌ای جهان شده است، آنها نمی‌خواستند ما یک قدرت باشیم اما به اعتراف خودشان ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل شده که اینها به خاطر باور به قرآن و اندیشه‌های ناب اسلام است.

وی متذکر شد: هنر امام راحل این بود که توانست با خداباوری و در کنار آن اعتماد به مردم و مردم‌باوری بسیاری از موفقیت‌ها را برای این کشور به ارمغان آورد.

جلیلی با تاکید بر اینکه باید موقعیت انقلاب اسلامی و هنر این گفتمان را درک کنیم افزود: نباید از این موقعیت ارزیابی غلط و درستی به ما بگویند چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ما امروز در موقعیت خیبر هستیم و این یک تحلیل کاملا کارشناسی است.

این نامزد ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: طبیعی است که دشمنان از وضعیت ایران خوشحال نیستند، از روزی که امام(ره) نگاه ایمان و امید را در انقلاب بارور کردند برخی افراد نگاه تهدید را تخریب به آن داشته و یک بار با فتنه و گاهی زاویه با این گفتمان از اندیشه‌های ناب اسلام فاصله گرفتند و اکنون جریان جدیدی شکل گرفته و می‌خواهد انسجام داخلی را دچار تردید کند که همه باید هوشیار باشیم.

جلیلی با تاکید بر اینکه جریان ثروت نمی‌خواهد ملت ایران داشته‌های خود را باور کند متذکر شد: این جریان نمی‌گذارد تا ظرفیت‌های یک ملت شناخته شود، ملت ایران در یک قدمی پیروزی قرار دارد اما یک هوشیاری جدی لازم است که نسبت به داشته‌های خودمان به درک واقعی برسیم که البته این بدان معنا نیست که مشکلی در کشور وجود ندارد.

وی در پایان گفت: اگر توانستیم براساس باور اسلام و مردم در کشور حماسه به باور آوریم آن وقت کاستی‌ها خیلی زودتر حل خواهد شد.

انتهای پیام/83004/و40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول