اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری نخستین دوره مدیریت زیست محیطی در سواحل خلیج فارس

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری نخستین دوره ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی در سواحل خلیج فارس خبر داد.

برگزاری نخستین دوره مدیریت زیست محیطی در سواحل خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق در صنعت نفت و گاز است و تلاش برای پیشرفت این منطقه امری لازم است.

وی افزود: انجام اقدامات پژوهشی در پارس جنوبی امری مهم و ارزشمند است و باید در این مسیر تلاش و فعالیت بیشتری شود.

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری نخستین دوره ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی سواحل خلیج فارس خبر داد و خاطر نشان کرد: این دوره در روزهای 26 الی 31 خرداد ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس این سازمان برگزار می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه منطقه ویژه پارس از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت مسئولیت خود را در مدیریت یکپارچه و توسعه اقتصادی مناسب و متوازن در سطح منطقه به خوبی ایفا کرده است.

این مسئول عنوان کرد: ارتقای دانش و توانمندی‌های تخصصی نیروی انسانی و توسعه فرهنگ و آموزش زیست محیطی، ایمنی و بهداشت از جمله ماموریت‌های مهم این سازمان در توسعه منطقه ویژه پارس است که با برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های مطالعاتی دستیابی به این هدف هموار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این راستا با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس نخستین دوره ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست‌محیطی سواحل برگزار خواهد شد که قطعاً حضور کارشناسان می‌تواند در کاهش و حذف آلایندگی محیط زیست در منطقه ویژه پارس بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس هدف از برگزاری این دوره را آشنایی کارشناسان با مفاهیم و روش­‌های ارزیابی استراتژیک محیط زیست و مدیریت سواحل برشمرد و تاکید کرد: سازمان منطقه ویژه پارس حمایت خود را از تمامی برنامه‌ها و طرح‌هایی که بتواند در تحقق ماموریت‌های این سازمان کمک کند ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول