اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر:

ورزش از دغدغه‌های مدیریتی قالیباف است

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه ورزش از دغدغه‌های مدیریتی قالیباف است گفت: توسعه ورزش بانوان در برنامه قالیباف قرار دارد.

ورزش از دغدغه‌های مدیریتی قالیباف است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود نوشادی ظهر امروز در نشست با جمعی از ورزشکاران دشتستان اظهار داشت: توجه به مقوله ورزش از مسائل مهمی است که مدیران باید مورد توجه قرار دهند، ولی در سال‌های اخیر آنگونه که شایسته بوده در این زمینه کارهای لازم انجام نشده است.

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر اضافه کرد: شهرداری تهران در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و حمایت از ورزش انجام داده و این امر نشان می‌دهد قالیباف در دیدگاه مدیریتی خود توجه ویژه‌ای به مقوله ورزش دارد.

نوشادی بیان داشت: در شرایط زندگی پر استرس امروز توجه به سلامت جسمی و روحی مردم از وظایف مهمی است که دولتمردان باید به آن توجه داشته باشند و همواره در جهت فراهم‌سازی اقدامات لازم برای توسعه ورزش در کشور بکوشند.

وی با بیان اینکه قالیباف ایران کوچک را با موفقیت مدیریت کرده است، گفت: مدیریت قالیباف در شهرداری تهران نمونه‌ای از مدل مدیریت موفق و کارآمد این کاندیدای ریاست جمهوری است و قطعا در صورت پیروزی در عرصه انتخابات تمامی توفیقات مدیریتی ایشان در شهرداری تهران در سطح ملی اجرا می‌شود.

نوشادی با اشاره به توسعه ورزش محله‌ای در تهران، افزود: قالیباف در شهرداری تهران توجه گسترده‌ای به توسعه ورزش در محلات این شهر داشته و قطعا در صورت موفقیت قالیباف در عرصه انتخابات این طرح به‌صورت گسترده و در سطح ملی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: محدودیت امکانات ورزشی بانوان، به ویژه در مناطق محروم، یکی از مشکلاتی است که در جامعه شاهد هستیم و در حقیقت بانوان نتوانسته‌اند به نحو مطلوب از حقوق و امکانات ورزشی برخوردار شوند.

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت: در دیدگاه مدیریتی قالیباف توسعه ورزش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و احداث مجموعه‌های بزرگ ورزشی بانوان در مناطق مختلف تهران تایید و تضمینی بر این دیدگاه است.

نوشادی با تاکید بر آنکه با توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌توان یک اوقات فراغت به‌دور از گناه فراهم کرد، یادآور شد: با توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌توان اوقات فراغت جمعی و به‌دور از گناه با رعایت اخلاق و ادب در عرصه ورزش فراهم کرد و قطعا این مساله با استقبال مردم مواجه می‌شود.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول