اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر خبر داد

تخریب قالیباف توسط رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر از تخریب شدید قالیباف توسط رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی خبر داد.

تخریب قالیباف توسط رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، داوود نوشادی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای مرکزی ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر، اظهار داشت: پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها امروز دغدغه هر ایرانی است و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری فرصتی در اختیار ما قرار گرفته است که با اعلام نظر خود این مسیر را هموار کنیم.

وی افزود: انتخاب صحیح شرط اساسی پاسخگویی به دغدغه‌های مردم است و تنها در سایه انتخاب رئیس‌جمهور توانمند و کارآمد می‌توانیم زمینه‌ساز خروج کشور از مشکلات پیش‌رو و پیشرفت همه‌جانبه این مرز و بوم باشیم.

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز دکتر قالیباف پس از سه دهه تجربه موفق مدیریتی در عرصه‌های مختلف پا به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشته و قصد دارد از ماحصل تجارب برای پیشبرد اهداف نظام و توسعه کشور استفاده کند.

نوشادی بیان داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی با سناریوهای تبلیغاتی و رسانه‌ای از پیش تعیین شده، تخریب شدیدی علیه دکتر قالیباف را شروع کرده‌اند و با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغاتی برای مقابله با این چهره انقلابی و ارزشی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه غرب و اسرائیل قالیباف را خطرناک‌ترین تهدید برای منافع خود می‌دانند، عنوان کرد: رسانه‌های غرب و رژیم صهیونیستی محمدباقر قالیباف را خطرناک‌ترین تهدید برای منافع غرب و اسرائیل در قبال ایران می‌دانند و این رویکرد مسئولیت دوستداران انقلاب و نظام نسبت به این شخصیت ارزشی را افزایش می‌دهد.

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت: صدای آمریکا به‌عنوان رسانه رسمی دستگاه دیپلماسی ایالات متحده چندی پیش در سه‌نوبت اقدام به پخش مستندی تخریبی علیه قالیباف کرد که دستاویز هجمه رسانه‌ای محافل خبری مدعی غربی علیه قالیباف شد.

وی افزود: در شرایطی که همه رقبای سیاسی قالیباف به موفقیت ایشان در مسئولیت‌های قبل اذعان دارند، رسانه‌های غربی و معاند که دست و پای خود را گم کرده‌اند، اقدام به زیر سوال بردن اقدامات وی در مسئولیت‌های قبل کرده‌اند و می‌خواهند از این طریق دست به تخریب دکتر قالیباف بزنند.

نوشادی اظهار داشت: فضای تخریب دکتر قالیباف در روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات افزایش یافته و نگرانی نهادهای خبری و سیاسی صهیونیستی و غربی که قالیباف در قامت رئیس‌جمهور را مانعی جدی بر سر راه منافع خود می‌دانند، به فضای مخدوش ساختن چهره ایشان دامن زده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول