اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت تاکیدکرد

استفاده از اماکن ورزشی دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت خطاب به مسئولان باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی گفت: در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی دولتی له یا علیه کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری، ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

استفاده از اماکن ورزشی دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حمید رنجبر پازوکی صبح امروز با دعوت از مسئولان باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی دولتی و خصوصی از لزوم توجه در اختیار قرار ندادن اماکن دولتی له یا علیه کاندیداهای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، گفت: استفاده از اموال دولتی برای حمایت از کاندیداها تخلف محسوب شده و با کسانی که این موضوع را رعایت نکنند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: باشگاه‌های خصوصی نیز باید قبل از هرگونه اقدام در زمینه تبلیغات انتخاباتی مراتب را جهت هماهنگی به اداره ورزش و جوانان اعلام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان از ضرورت حضور پرشور ورزشکاران همگام با سایر آحاد جامعه سخن گفت و افزود: همه باید با انتخابی آگاهانه و منطقی و حضور گسترده در انتخابات پیوند جامعه ورزش با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره)  و رهبر فرزانه انقلاب را نشان دهیم.

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول