اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

کنترل بار ترافیک با افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و پارکسوارها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش ظرفیت پارکینگ‌های داخل شهر و پارکسوارها بار ترافیک در تعطیلات نیمه خرداد به خوبی کنترل شد.

کنترل بار ترافیک با افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و پارکسوارها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزنژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ایام 14 و 15 خرداد بیان داشت: در این ایام تمام تجهیزات، امکانات، پرسنل و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل در خدمت زائران حرم مطهر امام راحل بودند.

این مسئول با اشاره به افزایش ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و پارکسوارها تاکید کرد:‌ با توجه به اقدامات صورت گرفته و استفاده از پارکسوارها ظرفیت‌ پارکینگ‌های سطح شهر پاسخگوی نیاز بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اجرای سیاست ایجاد پارکسوار را موفق دانست و گفت: مسافران و زائران برای ورود به شهر به پارکینگ‌های عمومی و پارکسوارها مراجعه کرده و پس از پارک خودرو با اتوبوس به هسته مرکزی شهر و حرم مطهر حضرت معصومه(س) منتقل شدند و با این شیوه توانستیم حجم زیاد زائران را پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه پارکسوارها و پارکینگ‌های اطراف جمکران نیز پاسخگوی نیازها بودند بیان کرد: برخی پارکینگ‌های جمکران به دلیل اینکه در چند مناسبت از سال مورد استفاده قرار می‌گیرند و در ورودی‌ها دارای شکل هندسی مناسبی نیستند، با همکاری مدیریت راهور ورود خودروها به این پارکینگ‌ها مدیریت شد.

عزیزنژاد با اشاره به نزدیک بودن ایام نیمه شعبان اضافه کرد: در مجموع طی روزهای اخیر آمادگی برای استقبال از زائران به خوبی نشان داشته شد و قدرت اجرایی را به رخ کشید و این ایام به نوعی مانوری برای اعلام آمادگی در نیمه شعبان بود.

این مسئول با اشاره به شناسایی برخی نقاط ضعف و برطرف شدن این نقاط تا نیمه شعبان تاکید کرد: امروز وضعیت آرام و مطلوبی در پارکینگ‌ها و پارکسوارها وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاسته شدن از حجم زائران تا روز جمعه حالت اضطرار را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/2258/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول