اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبا برای لیگ سیزدهم به تیمی آماده تبدیل می‌شود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: امسال یکی از مدعیان لیگ برتر به شمار هستیم و به همین خاطر پیگیر تشکیل بهترین تیم برای موفقیت در مسابقات پیش رو بوده‌ایم.

صبا برای لیگ سیزدهم به تیمی آماده تبدیل می‌شود

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه این تیم از شنبه آینده به مدت یک هفته به اردوی آماده سازی می‌رود تا محمد مایلی‌کهن تیمی پرقدرت را برای لیگ جدید آماده کند، تصریح کرد: با انتخاب‌های خوبی که در جذب کادر فنی صورت گرفته و همچنین هماهنگی مطلوبی که در مجموعه باشگاه وجود دارد مطمئنا مایلی‌کهن با تجربه بسیار بالایی که دارد می‌تواند صبا را برای لیگ سیزدهم باشگاه‌های کشور به تیمی آماده تبدیل کند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم صبای قم برای حضور قوی در لیگ سیزدهم باشگاه‌های کشور از بیست و یکم خرداد ماه در تهران آغاز شده و در کنار تمریناتی که در تهران و قم پیش‌بینی کرده‌ایم اردوی آماده‌سازی نیز برای تیم در نظر داریم.

نجاتی ابراز داشت: با تصمیم کادر فنی، تمرینات تیم برای لیگ سیزدهم تا روز بیست و سوم خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌های بدنسازی و تمرینات تاکتیکی که پیش‌بینی شده، نخستین مرحله اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی را در اردبیل خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی نیز برای تیم در نظر گرفته‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم همچنین با ابراز خرسندی از حضور مایلی‌کهن در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: یقینا تفکرات این مربی با تجربه و کاردان می‌تواند با شروع رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبا را به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور رهنمون کند.

وی یادآور شد: برای برگزاری اردوی تدارکاتی در سرعین روز بیست و پنجم خرداد ماه راهی اردبیل می‌شویم تا با استفاده از شرایط آب و هوایی تمرینات خوبی را نیز انجام داده و با آمادگی خوبی که پیدا می‌کنیم، با روحیه وارد لیگ سیزدهم فوتبال کشور شویم.

نجاتی ادامه داد: صبای قم بعد از پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در اردیبهشت ماه با چند تغییر در کادر فنی و بازیکنان خود مواجه شد اما با مدیریت خوب مجموعه صبا، تیم دوباره به خوبی ساماندهی شد و تصور می‌کنم با توجه به حضور مایلی‌کهن، تیم صبای قم عملکرد بسیار خوبی در شروع مسابقات لیگ سیزدهم از خود بر جای بگذارد.

وی ابراز داشت: زمان زیادی تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و در این مدت آنچه که بیش از همه برای هماهنگی و آمادگی صبای قم مهم است، تمرینات منظم و بازی‌های تدارکاتی خواهد بود که قطعا مورد توجه کادر فنی نیز قرار دارد. سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: صبای قم به واسطه جایگاه بالایی که در فوتبال کشور و در سابقه ادوار مختلف لیگ برتر دارد در فصل جاری لیگ برتر با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در لیگ برتر نتایج خوبی کسب می‌کند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول