اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

باشگاه صبا از نظر مالی تقویت می‌شود / صبای قم در ورزش کشور صاحب عنوان و معتبر است

استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا از تلاش برای تقویت مالی این باشگاه در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

باشگاه صبا از نظر مالی تقویت می‌شود / صبای قم در ورزش کشور صاحب عنوان و معتبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا عصر امروز در مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم سخنرانی کرد و در صحبت‌های خود خبر امیدوار کننده‌ای به کادر فنی و بازیکنان صبای قم داد.

استاندار قم اظهار داشت: تلاش ما در مدت اخیر این بود که باشگاه صبا را از نظر مالی تقویت کنیم، وقتی متوجه شدیم که در مجموعه استان ایجاد شرایط مناسب برای حمایت مالی از باشگاه صبا و تیم‌های زیرپوشش این باشگاه میسر نیست، پیگیری‌های خود را خارج از قم انجام دادیم.

وی یاد آور شد: تا چند روز آینده خبرهای خوبی مبنی بر تقویت مالی باشگاه صبا به ورزشکاران زیر پوشش این باشگاه و مردم و هواداران صبا خواهیم داد ولی همین قدر می‌گویم که پیگیری‌های ما قطعی است و تیم از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار خواهد گرفت.

پیریایی ابراز داشت: در ملاقات‌های مختلفی که در تهران داشتیم پیرامون باشگاه صبا مذکرات متعددی انجام شد که نه تنها برای صبا بلکه این مذاکرات برای مجموعه استان نیز مفید بود و این هم از برکات تیم صبا در شهر مقدس قم است.

وی اضافه کرد: یکی از نکاتی که ما همواره در باشگاه صبا سعی می‌کنیم مد نظر داشته باشیم، ثبات مدیریت در این تیم است، ضمن اینکه حضور مربی بزرگی همچون محمد مایلی کهن در شهر قم و در تیم صبا بسیار خوب و مفید خواهد بود.

استاندار قم بیان داشت: مایلی کهن با روحیه معنوی و جایگاه بالایی که در ورزش کشور به خصوص فوتبال دارد و به خصوص اینکه اگر در رفتار حرفه‌ای مایلی کهن به عنوان یک ورزشی متعصب دقت کنیم متوجه می‌شویم که وی در حال حاضر که یک مربی است حتی نسبت به زمانی که در فوتبال بازی می‌کرد در امر مربیگری جوش و خروش بیشتری دارد که اتفاقا این جوش و خروش به کار صبا می‌آید و می‌تواند عامل موفقیت صبا در لیگ جدید باشد.

رئیس مجمع باشگاه صبای قم عنوان داشت: صبای قم در ورزش کشور باشگاهی صاحب عنوان و معتبر است و کسی را در راس کادر فنی تیم فوتبال خود می‌خواست که صبا را از نظر اخلاق و موفقیت در میدان به تیتر اول روزنامه‌های ورزشی تبدیل کند.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در مراسمی که امروز دوشنبه بیستم خرداد ماه در هتل المپیک قم برگزار شد، به صورت رسمی معرفی شد و حکم محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی صبا نیز توسط کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا به وی اهدا شد.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول