اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخلاق برایم از مسائل فنی بسیار مهم‌تر است

مایلی‌کهن: برای حضور در صبای قم از «کریمه اهل بیت» رخصت گرفتم

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: برای حضور در شهر مقدس قم و قبول مسئولیت تیم صبا از کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) رخصت گرفتم.

مایلی‌کهن: برای حضور در صبای قم از «کریمه اهل بیت» رخصت گرفتم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی‌کهن در مراسمی که امروز به منظور معرفی وی و همکارانش در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به بازیکنان این تیم و رسانه‌ها در هتل المپیک قم ترتیب داده شده بود، تصریح کرد: زمانی که بعد از آخرین بازی تیم گهر از شهر دورود به تهران بر می‌گشتم، در مسیر به شهر قم آمدم و به زیارت حضرت معصومه (س) رفتم و در حرم مطهر کریمه اهل بیت مهم‌ترین خواسته‌ام از ایشان این بود که در فصل آینده شرایطی فراهم شود که بتوانم در جایی با آرامش کار کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه قسمت شد حالا در قم و در کنار مردم این شهر در تیم صبا فعالیت کنم، همچنین خرسندم از اینکه در جمع مسئولان قم هستم و خوشحالم از اینکه تقدیر من این بود که به این شهر آمدم و در صبا حضور داشته باشم.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: به نظر من برای موفقیت این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید مجموعه استان قم دست به دست هم داده و ما را یاری کنند، مجموعه استان که می‌گویم از استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و مردم را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: صبا تیم بزرگی است و ما کاری خواهیم کرد که این تیم در کنار موفقیت و الگو بودن از نظر اخلاق و معنویات، از نظر فنی نیز تیم کاملی باشد، زیرا وقتی یک تیم از نظر معنوی و اخلاق موفق می‌شود که در زمینه مسائل فنی نیز از وضعیت خوبی برخوردار باشد.

مایلی کهن از هیئت مدیره باشگاه صبای قم و استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا به واسطه تلاش‌هایی که برای این تیم انجام می‌دهند و با حمایت‌های خود زمینه مناسبی را برای حضور صبا در لیگ برتر فراهم می‌کنند، تقدیر کرد.

بعد از فعالیت 11 مربی در 12 دوره قبل لیگ برتر، محمد مایلی کهن 61 ساله به عنوان دوازدهمین مربی تاریخ فعالیت باشگاه صبای قم در مسابقات ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سیزدهمین دوره جام خلیج فارس هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول