اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انجام نخستین تمرین لیگ سیزدهم

مایلی کهن و بازیکنان صبا به دانشگاه قم دعوت شدند

محمد مایلی کهن و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای برگزاری نخستین تمرین خود در راه لیگ سیزدهم به دانشگاه قم دعوت شدند.

مایلی کهن و بازیکنان صبا به دانشگاه قم دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از آغاز هفته جاری رفت و آمدها در باشگاه صبای قم و همچنین خبرها از باشگاه صبای قم بسیار متنوع بوده و اتفاقات رخ داده حاکی از تلاش و تکاپوی مسئولان باشگاه صبا برای تقویت صبا در آستانه لیگ سیزدهم است.

یکشنبه شب نوزدهم خرداد‌ماه باشگاه صبای قم شب شلوغی را پشت سر گذاشت چراکه چند بازیکن سرشناس در باشگاه صبا حضور یافته و به صورت جداگانه با مدیرعامل صبا در خصوص نحوه همکاری و امضای قرارداد احتمالی به گفت‌و‌گو پرداختند.

در این رفت و آمدها توافق نهایی بین مدیرعامل باشگاه صبای قم و یکی از دو گلزن برتر تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی غلامرضا عنایتی صورت گرفت و بدین ترتیب بازیکن سابق تیم ملی و استقلال، ابومسلم و مس کرمان برای دومین بار با پیراهن صبا در لیگ برتر به میدان می‌رود.

حضور بازیکنان جدید در تمرین صبای قم

مرتضی کاشی هم یکشنبه شب در باشگاه صبای قم حضور یافت و بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه صبا قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا برای ششمین فصل متوالی با پیراهن راه راه سفید و مشکی صبای قم در لیگ برتر به میدان برود، ضمن اینکه چند بازیکن جدید هم امروز در تمرین صبای قم حضور می‌یابند.

امروز دوشنبه بیستم خردادماه نیز روز شلوغ و پر رفت و آمدی برای تیم صبای قم و مسئولان این تیم و همچنین رسانه‌های قمی و هواداران صبا خواهد بود چراکه محمد مایلی کهن و شاگردانش در صبای قم به دانشگاه قم دعوت شده‌اند تا رسماً کار خود را برای لیگ سیزدهم آغاز کنند.

نخستین تمرین تیم فوتبال صبای قم در راه سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 امروز دوشنبه در زمین چمن دانشگاه قم برگزار می‌شود و بازیکنان قدیم و جدید صبا در این تمرین حضور می‌یابند.

انجام نخستین تمرین صبا در زمین چمن دانشگاه قم

صبای قم بعد از معارفه امروز مایلی کهن و تمرین در دانشگاه قم، سه روز آینده تا پایان هفته را نیز در تهران به تمرین می‌پردازد و سپس روز شنبه بیست و پنجم خردادماه تهران را به مقصد اردبیل ترک می‌کند تا در این استان که این روزها آب و هوای مناسبی دارد نخستین اردوی تدارکاتی و تمرینی خود را با اولویت کارهای بدنسازی برگزار کند.

شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را روز بیست و یکم تیرماه یعنی یک ماه دیگر برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول