اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم:

شوخی مایلی کهن با خبرنگاران / خوش و بش با خرید جدید صبا

مراسم معارفه کادر فنی جدید تیم فوتبال صبای قم در آستانه لیگ سیزدهم در حضور مسئولان استان قم، باشگاه صبا و رسانه‌ها برگزار شد.

شوخی مایلی کهن با خبرنگاران / خوش و بش با خرید جدید صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که طبق قرار قبلی راس ساعت 14:15 دقیقه در هتل المپیک قم برگزار شد، تمامی اعضای هیئت مدیره صبای قم اعم از سیدرضا دهناد، عباس جهان‌بینی، زارعی‌کوشا، حجت‌الاسلام انصاری و همچنین کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا حضور داشتند.

محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم سوژه اصلی این مراسم بود و به همین خاطر بسیاری از پیشکسوتان فوتبال قم از جمله محمد عرب رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم و رئیس هیئت ورزش‌های باستانی قم نیز به این مراسم آمده بودند.

در این مراسم غلامرضا عنایتی گلزن مطرحی که بعد از لیگ یازدهم و البته غیبت در لیگ دوازدهم و بازی در تیم مس کرمان، بار دیگر با تیم صبای قم قرارداد بسته و قرار است در لیگ سیزدهم با پیراهن شماره 10 صبای قم به میدان برود، سرشناس‌ترین چهره در بین بازیکنان صبای قم بود.

حضور بازیکنان تیم‌های جوانان و امید در جمع بزرگسالان صبا

نکته جالب توجه در مراسم معارفه کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حضور مسئولان استان قم و باشگاه صبا، حضور چندین نفر از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال قم با پیراهن صبا در مراسم بود که از جمله آنها می‌توان به محمد عرب خراسانی، محمدرضا وفایی، یاسر کرمی، حمید پاکیزه و... اشاره کرد.

نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاثیر خود را بر مراسم کاملا ورزشی و به دور از فضای سیاسی معارفه کادر فنی جدید تیم فوتبال صبای قم گذاشت و رسانه‌ها در حاشیه این مراسم در سوالاتی که در خصوص برنامه‌های کادر فنی صبا از مسئولان این تیم می‌پرسیدند، جویای نظرات آنها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز بودند.

اهدای حکم سرمربیگری مایلی کهن توسط استاندار قم

حکم مربوط به سرمربیگری محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در انتهای این مراسم توسط کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا به مایلی کهن اهدا شد و طرفین عکسی به یادگار گرفتند.

نخستین تمرین صبای قم نیز بلافاصله بعد از برگزاری مراسم معارفه کادر فنی جدید این تیم با حضور تمام بازیکنانی که از فصل قبل با این تیم قرارداد دارند در زمین چمن دانشگاه قم برگزار شد و صبایی‌ها بدین ترتیب برای لیگ سیزدهم کار خود را رسما آغاز کردند.

بازگشت بازیکن ناراضی به ترکیب صبای قم

در بین بازیکنان صبای قم حضور محسن بیات بازیکن ناراضی تیم صبا در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز قابل توجه بود زیرا بیات به دلیل درگیری‌های لفظی و اختلاف نظر با عبدالصمد مرفاوی سرمربی فصل گذشته صبای قم در نیم فصل دوم برای صبا بازی نکرد و حالا در جمع شاگردان محمد مایلی کهن در لیگ سیزدهم قصد همراهی دوباره صبای قم را دارد.

انتهای پیام/78002/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول