اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم تاکید کرد

برخورد با متخلفان بهداشتی شهرستان جم

فرماندار جم بر لزوم برخورد با متخلفان بهداشتی شهرستان جم تاکید کرد.

برخورد با متخلفان بهداشتی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع ‌در نشست با مسئولان شبکه بهداشت شهرستان جم اظهار داشت: نقش سلامت در پویایی و رشد هر جامعه بسیار حائز اهمیت است و برای تامین سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار جم تصریح کرد: حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها از جمله وظایف شبکه بهداشت و درمان است و جامعه سالم و با نشاط جامعه‌ای است که افراد آن سالم و از روحیه خوبی برخوردار باشند.

زارع خاطر نشان کرد: شهرستان جم به پاس زحمت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت، دارای افرادی سالم، بانشاط و سختکوش است.

وی گفت: نقش سلامت در جامعه از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان بهداشت باید نگاه وسیعی به آن داشته باشند. زیرا جامعه‌ای موفق است که افراد آن از سلامت جسمی و روحی کافی برخوردار باشند و تامین این امر به عهده مسئولان خدوم بهداشت و درمان است که در بحث سلامتی مردم را راهنمائی و یاری کنند.

فرماندار جم بر لزوم برخورد با متخلفان بهداشتی شهرستان جم تاکید کرد و ابراز داشت: باید برای تامین سلامت جامعه با افرادی که نسبت به تهیه و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی اقدام می‌کنند برخورد قاطعانه انجام شود.

زارع اضافه کرد: مسئولان بهداشتی باید نظارت خود را بیشتر کنند تا شاهد جامعه‌ای سالم و بدون مشکل باشیم.

فرماندار جم همچنین در ارتباط با اجرای طرح پزشک خانواده نیز اظهار داشت: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح موجبات رضایت خاطر مردم می‌شود و تاکنون در سطح شهرستان جم شاهد اقدامات بی‌نظیری در این عرصه هستیم.

زارع خواستار همکاری همه مسئولان برای بهبود وضعیت سلامتی و بهداشت در جم شد.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول