اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

قالیباف مرد عمل و کار است / با شعار و سخنرانی مشکلات مردم حل نمی‌شود

نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه قالیباف مرد عمل و کار است، گفت: دیگر با سخنرانی و شعار مشکلات مردم حل نمی‌شود بنابراین باید به دنبال فردی باشیم که کار اجرایی کرده باشد.

قالیباف مرد عمل و کار است / با شعار و سخنرانی مشکلات مردم حل نمی‌شود

 قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون انتخابات 24 خرداد در مازندران گفت: مازندران با جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 100 هزار نفر، در حدود 2 میلیون و 100 هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد و این نشان می‌دهد که این استان از نظر شرایط انتخابات بسیار پرشور تر از سایر استان‌ها و حتی تهران است.

وی افزود: همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا در مازندران نیز به این استان و گرمی خاصی در بحث شور و نشاط انتخاباتی داده است و برای آنکه انتخابات شوراها پرشورتر و گرم‌تر شود بنابراین بیش از 90 درصد افراد تایید صلاحیت شدند.

دبیر عالی هیئت نظارت بر انتخابات استان مازندران با بیان اینکه همه باید به خرد جمعی معتقد باشیم و به آن تن بدهیم، اذعان کرد: شور و نشاط انتخاباتی در غرب مازندران و به ویژه چالوس و نوشهر بسیار مطلوب است و باید همواره کمک کنیم تا همچنان با عزت به پیش برود.

وی ادامه داد: فضای استان مازندران در بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز بسیار فضای خوب و با نشاطی است و کاندیداها هم در روزهای گذشته به این استان آمدند و با حضور خود بر شور و نشاط انتخاباتی افزودند و این نشان می‌دهد مردم دارای سلایق مختلفی هستند و با یکدیگر هم‌اندیشی می‌کنند.

احمدی در ادامه عنوان کرد: ما به کارآمدی و کسانی که کار کرده باشند رای خواهیم داد چرا که امروز مردم در خانه‌های‌شان آنقدر جوان بیکار دارند و از سویی دیگر نیز وضعیت تورم و گرانی و معیشتی مردم آنقدر سخت شده است که دیگر با سخنرانی و شعار مشکلات مردم حل نمی‌شود بنابراین باید به دنبال فردی باشیم که کار اجرایی کرده باشد و دغدغه‌های خود را با این موضوعات حل کند و صرفا دنبال مباحث سیاسی نباشد چون مردم از سیاست‌زده شدند و از مسائل سیاسی خسته هستند.

وی همچنین درباره حمایت خود از قالیباف اشاره کرد و گفت: از قالیباف حمایت کردم و در چند روز گذشته نیز که 148 نماینده مجلس با هم بودیم حمایت جدی خود را از آقای قالیباف اعلام کردیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس افزود: در سال گذشته با آن شرایط تحریم 16 هزار میلیارد تومان کار عمرانی در کشور انجام شد و در همین مدت فقط در تهران به تنهایی 12هزار میلیارد تومان کار عمرانی صورت گرفت و این نشان می‌دهد که قالیباف مرد عمل و کار است و دارای توان بالایی است.

وی تصریح کرد: از آقای قالیباف قول گرفته شد که ایران را تهران کند یعنی آن امکاناتی که در تهران وجود دارد در مازندران و دیگر نقاط کشور هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول