اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی معرفی شدند

سه‌شنبه‌شب در آیینی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در بوشهر معرفی شدند.

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آرای هیئت داوران پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی بخش مربی و اعضای ارشد این جشنواره به شرح زیر است:

بروشور:

هیئت داوران دراین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم‌ها فاطمه الماس‌زاده و الهام دیلمی بخاطر طراحی بروشور نمایش «کیه کیه در میزنه؟ »از مرکز دیلم اهدا کرد. 

دکور:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از طراح دکور نمایش «کیه کیه در میزنه؟» از مرکز دیلم، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم قمر غلامیان به‌ خاطر ساخت دکور نمایش «آواز خر در چمن» از مرکز دیلم اهدا کرد. 

موسیقی:

هیئت داوران دراین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی را به آقای حسین مصدق‌زاده بخاطر آهنگسازی نمایش «بالاتر از بالا» از مرکز شماره دو بوشهر اهدا کرد. 

ساخت عروسک:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از خانم قمر غلامیان و فاطمه الماس‌زاده بخاطر ساخت عروسک‌های نمایش «آواز خر در چمن» از مرکز دیلم، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به اعضای گروه نمایش«کیه کیه در میزنه؟ »از مرکز دیلم اهدا کرد. 

عروسک‌گردان:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از خانم قمر غلامیان عروسک‌گردان نمایش «آواز خر در چمن» از مرکز دیلم و آقایان سیدحجت حسینی و علی پهلوان عروسک‌گردانان نمایش «بالا تر از بالا» از مرکز شماره دو بوشهر، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم الهام دیلمی بخاطر عروسک‌گردانی در نمایش «کیه کیه در میزنه؟» از مرکز دیلم اهدا کرد. 

نمایشنامه‌نویسی:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از خانم‌ها قمر غلامیان و سوسن حیاتی بخاطر نگارش نمایشنامه «آواز خر در چمن» از مرکز دیلم، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به سیدحجت حسینی بخاطر نگارش نمایشنامه «بالاتر از بالا » از مرکز شماره دو بوشهر اهدا کرد. 

کارگردانی:

هیئت داوران دراین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم قمر غلامیان بخاطر کارگردانی نمایش «آواز خر در چمن » از مرکز دیلم اهدا کرد. 

همچنین نمایش «آواز خر در چمن» کاری از مرکز دیلم کار برگزیده برای حضور در پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول