اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری مسابقه عکس قاب ماندگار:

برگزیدگان نخستین مسابقه قاب ماندگار لرستان معرفی شدند

مسئول برگزاری نخستین مسابقه عکس قاب ماندگار گفت: برگزیدگان مسابقه عکس قاب ماندگار جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان معرفی شدند.

برگزیدگان نخستین مسابقه قاب ماندگار لرستان معرفی شدند

فیروز اسماعیلی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: حدود 20 علاقه‌مند به عکاسی، عکاس خبری و مبتدیان این حرفه در این مسابقه شرکت کردند که پس از بررسی نهایی توسط هیئت داوران در مجموع چهار نفر موفق به کسب عناوین برتر این مسابقه شدند.

وی اظهار داشت: طبق اعلام نظر هیئت داوران کیفیت و ارزش تعدد آثار برگزیده موجب عدم انتخاب نفرات اول هر دو بخش شامل ویژه و آزاد شد، به طوری که جابر امرایی نفر دوم، مجتبی بهریی نفر سوم در بخش ویژه و همچنین در بخش آزاد این مسابقه سجاد درویشی به عنوان نفر دوم و محسن رحمانی نفر سوم انتخاب و معرفی شدند.

مسئول برگزاری نخستین مسابقه عکس قاب ماندگار تصریح کرد: برای برگزیدگان دو بخش این رقابت تندیس ویژه جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی در نظر گرفته شده است که در همین زمینه جوایز نقدی شامل، دو میلیون ریال به نفر دوم و یک میلیون ریال به نفر سوم در هر بخش اعطا می‌شود.

اسماعیلی‌نژاد افزود: این مسابقه با داوری سعید سروش و سید غلامرضا نعمت‌پور و همچنین نظارت مجمع خیرین مدرسه‌ساز و نوسازی و تجهیز مدارس لرستان به کار خود پایان داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: دهم اردیبهشت‌ ماه شاهد برگزاری این مسابقه عکس در دو بخش آزاد شامل طبیعت اردوگاه دانش‌آموزی و بخش ویژه شامل حاشیه‌های جشنواره خیرین مدرسه‌ساز هستیم.

مسئول برگزاری نخستین مسابقه عکس قاب ماندگار اظهار داشت: در همین راستا عکاسان و علاقه‌مندان با اولویت قرار دادن حاشیه و تصاویر آرزوها و عواطف انسانی جهادگران راه مدرسه‌سازی و همچنین ظرفیت‌های اردوگاه فرهنگی تربیتی را در قاب تصویر ثبت و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: برپایی غرفه عکس خیرین یکی از دیگر برنامه‌های جانبی پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان بود.

قابل ذکر است، این مسابقه به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز به منظور تکریم از خیرین مدرسه‌ساز استان، دهم اردیبهشت ‌ماه سال ‌جاری با حضور علاقه‌مندان عکاس هنری و خبری در محل اردوگاه دانش‌آموزی خرم‌آباد برگزار ‌شد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول