اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری خراسان‌رضوی:

69 دوره آموزشی برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان‌رضوی از برگزاری 69 دوره آموزشی برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

69 دوره آموزشی برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد عباسپور اظهار کرد: 69 دوره آموزشی برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها در شش ماهه نخست امسال برگزار می‌شود.

وی 37 دوره را مربوط به کارکنان استانداری و 33 دوره را مربوطه به کارکنان فرمانداری‌ها و بخش‌های تابعه عنوان کرد و گفت: محوریت دوره‌های آموزشی یاد شده عمومی، شغلی و تخصصی است.

عباسپور تصریح کرد: سال گذشته 98 دوره آموزشی برای 4 هزار و 155 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان زیر نظر دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون پژوهش و فناوری استان تا پایان ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: اولویت‌بندی طرح‌های پژوهشی امسال از سوی کمیته‌های تخصصی ذیل این کمیسیون معین می‌شود.

عباسپور خاطرنشان کرد: کمیسیون پژوهش و فناوری با مدنظر قرار دادن سند چشم‌انداز 1404، سند جامع علمی کشور و  برنامه پنجم توسعه و اولویت‌بندی طرح‌های پژوهشی، تدوین نقشه ی راه استان در حوزه پژوهش را در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به افزایش 100 درصدی اعتبارات تکلیفی، پژوهشی سال 92 دستگاه‌های اجرایی استان گفت: سال گذشته میزان اعتبارات تکلیفی مربوط به امور پژوهش، توسعه علمی و فناوری از نیم تا سه درصد بود که این مقدار در سال جاری به یک تا سه درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت دستیابی به اهداف برنامه پنجم توسعه که مقرر بوده تا پایان برنامه درصد تکلیفی سهم پژوهش به سه درصد برسد، در نظر است پیشنهاد افزایش 50 و یا 100 درصدی سقف تکلیفی اعتبارات یاد شده در استان را به کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان ارائه کنیم.

عباسپور در ارتباط با تعیین وضعیت مکانی بنیاد نخبگان استان اظهار داشت: مراحل انتزاع ساختمانی که برای همین منظور در محدوده بلوار فردوسی مشهد در نظر گرفته شده، به پایان رسیده و هم‌اکنون ثبت آن به نام بنیاد نخبگان استان در دست پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد: در نیمه نخست امسال شاهد برگزاری مراسم افتتاح این بنیاد باشیم.

انتهای پیام/70001/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول