اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

حمایت 11700 نفر حامی از یتیمان استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: هم‌اکنون یتیمان این استان از حمایت‌های مادی و معنوی 11 هزار و 700 حامی برخوردار هستند.

حمایت 11700 نفر حامی از یتیمان استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن ولیئی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 11 هزار و 700 حامی در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه حمایت از یتیمان این استان را بر عهده گرفته و همچون پدری دلسوز دستان پر مهر خود را بر سر یتیمان می‌کشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی استان گام‌های ارزنده‌ای در اجرای طرح اکرام ایتام برداشته و توانسته خیرین بسیاری را در این طرح به کار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت مادی و معنوی از کودکان یتیم در سال 78 توسط این نهاد به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: کفالت و اکرام ایتام و افراد بی‌سرپرست همواره مورد تأکید و توجه خداوند متعال و ائمه معصومین بوده است‌ چراکه اکرام یتیم موجب دوستی خداوند، آسایش در دنیا و آخرت‌، بازدارندگی از کبر و غرور و دوری از محنت‌های مالی و ... می‌شود.

ولیئی با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های رسیدن به عزت و آسایش دنیا و آرامش عقبی در گرو حمایت مادی و معنوی از بی‌پناهان و نیازمندان است، ادامه داد: طرح اکرام ایتام با مساعدت حامیان و خیرین در راستای ارتقای معیشت و تکریم ایتام گام بر می‌دارد و در طول فعالیت خود با استقبال بی‌نظیر مردم خیر و نیکوکار مواجه شده و اقدامات اساسی را در راستای رفع نیازهای خانواده‌های ایتام از جمله مسکن، تحصیل، ازدواج و درمان به انجام رسانده است.

به گفته وی در سال گذشته بالغ بر 27 میلیارد و 724 میلیون ریال به حامیان ایتام استان کمک شده است.

انتهای پیام/87004/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول