اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

حمایت بیش از 2 هزار حامی از 739 یتیم دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از حمایت بیش از 2 هزار حامی از 739 یتیم دشتستان خبر داد.

حمایت بیش از 2 هزار حامی از 739 یتیم دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های ایتام شهرستان دشتستان اظهار داشت: حمایت از ایتام از مسایل بسیار مهم و ارزشمند است و کمیته امداد در این مسیر اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: حمایت از ایتام با تلاش حامیان و با همکاری مردم انجام شده و تاکنون به نتایج مطلوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از حمایت بیش از 2 هزار حامی از ایتام دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در طرح اکرام ایتام این شهرستان تعداد 2 هزار و 287 حامی از ایتام امداد این شهرستان حمایت می‌کنند.

عدنانی افزود: در این شهرستان تعداد 739 یتیم در حمایت امداد هستند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.در سال گذشته بالغ بر 5 میلیارد و 635 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در ادامه گفت: حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش امری لازم و مهم است که توسط این نهاد انجام می‌شود. در سال تحصیلی 92-91 تعداد 53 نفر دانش‌آموز تحت حمایت در مجتمع شبانه‌روزی پذیرش شده‌اند.

عدنانی ادامه داد: مجتمع فرهنگی تربیتی شبانه‌روزی این کمیته با تلاش و پیگیری‌های مستمر واحد فرهنگی و مدیر مربوطه در راستای جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان و راهیابی آنان به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در رأس آن مراکز دولتی تاکنون موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی یادآور شد: در سال گذشته بیش از 700 میلیون ریال در قالب تامین تغذیه دانش‌آموزان، فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و خدمات مشاوره‌ای برای این عزیزان هزینه شده است.

انتهای پیام/2452/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول