اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران عنوان کرد

مولایی و سلیمی 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از دعوت بهداد سلیمی و بهادر مولایی به اردوی تیم ملی خبر داد.

مولایی و سلیمی 2 مازندرانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

عباس رحیمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در فهرست جدید اسامی ملی‌پوشان از فدراسیون برای شرکت در رقابت‌های جهانی، بهداد سلیمی و چهار ورزشکار المپیکی دیگر مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به حضور نخستین مربی سازنده بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی افزود: قاسم غزالیان از مربیان باتجربه و سازنده مازندرانی برای هدایت ملی‌پوشان به کادر فنی دعوت شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در مورد حضور دوباره ملی‌پوشان المپیکی 2012 لندن اظهار داشت: جلسه‌ای به منظور برطرف‌شدن اختلاف اخیر بین وزنه‌برداران و فدراسیون در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و فکر می‌کنم این نشست و  جلسه در برطرف شدن مشکلات تاثیر زیادی داشت.

رحیمی در ادامه از حضور دیگر ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خبر داد و اذعان داشت: بهادر مولایی در کنار بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به حضور دیگر وزنه‌برداران مازندرانی در اردوی تیم ملی افزود: کیانوش باقری در دسته 62 کیلوگرم، رامین ولی پور در دسته 69 کیلوگرم و امیرحسین فضلی در دسته 94 کیلوگرم به عنوان سه مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.

انتهای پیام/86005/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول