اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش

برج آرمان مشهد دچار حریق شد

ساعتی پیش برج در حال ساخت آرمان مشهد در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد دچار حریق شد.

برج آرمان مشهد دچار حریق شد

ابوالفضل تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مشهد در محل حادثه اظهار کرد: ساعتی پیش طبقه مثبت دو برج در حال ساخت در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد دچار حریق شد که با اطلاع دیر هنگام کارگران پروژه به آتش‌نشانی دود سیاه رنگ غلیظی از چند کیلومتری شهر قابل رویت بود.

مدیر حوزه سه عملیاتی آتش‌نشانی مشهد افزود: عابران و خودروهای عبوری با تماس با آتش‌نشانی مشهد این آتش‌سوزی را اطلاع دادند و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با توجه به حساسیت موضوع گروه‌های اطفای حریق و نجات و نردبان 32 متری را از ایستگاه شماره دو در بلوار وحدت به محل اعزام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی سریعا در محل حضور یافته و حریق را که در قسمت انبار طبقه دوم این پروژه در حال ساخت بود مهار و یک نفر در طبقه هفتم را که دچار دودزدگی شده بود با استفاده از نردبام 32 متری نجات دادند.

تیموری تصریح کرد: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در یک مکان 25 متری بود اما با توجه به وجود چند تینر و مواد پلاستیکی دود گرفتگی بسیار شدیدی در محل به وجود آمد.

مدیر حوزه سه عملیاتی آتش‌نشانی مشهد یادآور شد: خوشبختانه کارگران در دقایق نخست با کپسول‌های اطفای حریق موفق به جلوگیری از پیشروی آتش شدند و با رسیدن نیروهای آتش‌نشانی آتش کاملا مهار و فرد آسیب دیده به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول