اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان‌ آتش‌نشانی مشهد:

آتش‌سوزی کاروان‌سرای شاهرودی‌ها با حضور 200 آتش‌نشان اطفای حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: آتش‌سوزی عصر امروز در کاروان‌سرای شاهرودی‌ها در بلوار مصلای مشهد با حضور 200 آتش‌نشان اطفای حریق شد.

آتش‌سوزی کاروان‌سرای شاهرودی‌ها با حضور 200 آتش‌نشان اطفای حریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسن جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرای شاهرودی‌ها قدمتی 100 ساله دارد که بالکن‌های این کاروان‌سرا که دارای سقف‌های چوبی نیز بود در عرض کمتر از چند دقیقه طعمه حریق شد و مغازه‌‌های این کاروان‌سرا بین 50 تا 100 درصد تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی حدود 15 انبار طعمه حریق شد، گفت: لذا با توجه به شدت حریق از 30 ایستگاه آتش‌نشانی مشهد 50 خودرو به محل اعزام شد و با حدود 200 آتش‌نشان حریق اطفا شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون کاوش با لودر در حال انجام است و نیروهای عملیاتی سازمان تا پایان کاوش قطعی و برطرف شدن خطر در محل حضور خواهند داشت.

جعفری با بیان اینکه وسعت این محدود بیش از دو هکتار است، افزود: در این محدوده سرای اردکانیان و سرای نصیرزاده وجود دارد که تماما شامل مغازه‌های عمده‌فروشی شامل پلاستیک فروشی، کیف و کفش و چرم و مواد غذایی است که متاسفانه در اکثر مغازه‌‌های این کاروان سرا اصول ایمنی رعایت نمی‌شود، ضمن اینکه مواد قابل اشتعال همچون چسب و تینر نیز در محل وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد بار دیگر اظهار داشت: این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/70005/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول