اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-222

نریمان: روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند

نماینده سابق مردم بابل با بیان اینکه روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند، گفت: سئوالات تخریبی و موهن را جانانه و با کلامی دلنشین و قاطع و دفاعی مدبرانه، پاسخ گفت.

نریمان: روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن نریمان پیش از سخنرانی حسن روحانی در مسجد جامع ساری در جمع مردم مازندران اظهار داشت:‌ به دنبال نام و نشان و پست و مقام وارد این عرصه نشده‌ایم بلکه آسایش و آرامش ملت را طالب هستیم.

وی با بیان اینکه روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند، تصریح کرد: سئوالات تخریبی و موهن را جانانه و با کلامی دلنشین و قاطع و دفاعی مدبرانه، پاسخ گفت.

نریمان با اشاره به اینکه قانون‌گرایی و شناخت مرزها، از خصیصه‌های بارز حامیان روحانی است، یادآور شد: شایعه‌پراکنان بدخواه دین و دنیا فروشان و آنهایی که اوضاع امروز را به ما تحمیل کردند بدانند که رهبری فرمودند رای دادن به هر یک از این نامزدها، رای به جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ‌بعد از گذشت ثلث قرن از عمر جمهوری اسلامی، یک روحانی فرهیخته در برابر هفت نامزد، توانسته در نظرسنجی‌ها گوی لیاقت را از دیگران برباید.

نریمان با بیان اینکه این جایگاه به‌‌زودی رفیع و رفیع‌تر می‌شود تا مژده ائتلاف اعلام شود، گفت: جایگاه روحانی از نظر نظرسنجی‌ها، دست‌نیافتنی خواهد شد.

‌ انتهای پیام/86007‌/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول