اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم طی بیانیه‌ای مطرح کرد

پرچم جاودانه عزت و شرافت در دستان سنگرنشینان ولایت عشق

استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز پاسدار را گرامی داشت و از پاسداران به عنوان سنگرنشینان ولایت عشق یاد کرد که از آغاز انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها چونان خورشید فروزان درخشیده و حماسه‌های جاوید آفریده‌اند.

پرچم جاودانه عزت و شرافت در دستان سنگرنشینان ولایت عشق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم رضا پیریایی آمده است: مبارک باد سوم شعبان المعظم، روز جلوه جمال جمیل هستی، سالروز ولادت نو گل مصطفوی، زینت باغ علوی و اسوه شیدایان تاریخ، ولادت آزاد مردی که راز و رمز عبودیت و حریت را به انسان‌ها آموخت و خود جاوید ماند تا جهانیان رسم جاودانی را از او فرا گیرند. پیشوای برگزیده‌ای که پرچم جاودانه عزت و شرافت را برای هدایت بشر بر دست گرفت و در همیشه تاریخ، راه نجات و سربلندی را به رهپویان مسیر حق و حقیقت و ایستادگی در برابر زورمداران و ستم‌پیشگان عالم نشان داد.

در ادامه این پیام آمده است: چه زیبا و پسندیده است نام‌گذاری چنین روزی به نام روز پاسدار. روز پاسداشت ارزش‌های انسانی، روز شور و شهادت و شهامت و روز نجات اسلام. پاسداران این رهروان مؤمن و صادق نهضت حسینی، رهپویان طریق خمینی کبیر (ره) و سنگرنشینان ولایت عشق، از آغاز انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها چونان خورشید فروزان درخشیده و حماسه‌های جاوید آفریده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: در هنگامه‌ای که دشمن فریب خورده استکبار، ناجوانمردانه سرزمین عزیزمان را آماج حملات قرار داد، این سبز پوشان غیرتمند سپاه همیشه سرافراز بودند که همپا و همدوش همرزمان خود، قامت آراستند و بر دشمن پلید شوریدند و غیور مردانه از کیان انقلاب اسلامی و شکوه ایران سرفراز پاسداری کردند. در وصف این نهاد مقدس همان بس که امام عظیم الشان(ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». بی‌شک سپاه برخاسته از اقیانوس بیکران ملت شجاع از الطاف خفیه الهی به این ملت بود که برای حفظ و صیانت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی شکل گرفت.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته فرا رسیدن روز پاسدار را به بزرگ پاسدار انقلاب اسلامی، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی «امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)» و تمام پاسداران عزیز «این رهروان عزت‌مند راه سید الشهدا(ع)» به ویژه فرماندهی ارشد و فرماندهان و پرسنل سپاه همیشه پیروز علی بن ابیطالب(ع) استان مقدس قم، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت و اقتدار و سربلندی روزافزون ایران اسلامی و مجموعه نورانی سپاه سربلند را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول