اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان همدان:

انجمن حمایت از زندانیان در حیطه آزادسازی زندانیان وارد نمی‌شود

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان گفت: انجمن حمایت از زندانیان در خصوص آزادسازی زندانیان وارد نمی‌شود، مگر در موارد خاصی که ستاد دیه نتواند مشکل را حل کند.

انجمن حمایت از زندانیان در حیطه آزادسازی زندانیان وارد نمی‌شود

مهدی فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان در راستای حمایت از زندانیان نیازمند و خدمات‌دهی به خانواده‌های این تعداد از افراد تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این انجمن در گذشته در حیطه آزادسازی زندانیان نیز تلاش می‌کرد، عنوان کرد: در گذشته انجمن حمایت از زندانیان نسبت به آزادسازی زندانیان اقدام می‌کرد، اما در حال حاضر این مسئولیت به ستاد دیه واگذار شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان همدان ادامه داد: این انجمن در صورت برخورد با موارد خاص در راستای آزادسازی زندانیانی که ستاد دیه به لحاظ قانون و مقررات نتواند اقدامی انجام دهد، وارد شده و اگر مشکل زندانی مسئله شخصی باشد در راستای آزاد شدن زندانی اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در کل می‌توان گفت مسئولیت آزادسازی زندانیان به طور عمومی و خاص از هر دو جنبه برعهده ستاد دیه است.

وی با اشاره به خدماتی که انجمن حمایت از زندانیان می‌دهد، عنوان کرد: یکی از خدماتی که این انجمن در اختیار زندانیان قرار می‌دهد، کمک به مادرانی است که در زندان هستند و کودک شیرخواره و یا کوچک دارند.

فضلی یادآور شد: مادران شیردهی که در زندان هستند، می‌توانند در صورت درخواست خودشان فرزندشان را تا دو سالگی در زندان در کنار خود نگه دارند، البته این تعداد از مادران در استان همدان بسیار معدود است.

وی در پایان سخنانش گفت: در صورتی که مادر اقدامی به نگهداری فرزند نزد خود نکند، اداره بهزیستی و یا یکی از بستگان درجه یک در خصوص نگهداری فرزند کوچک اقدام می‌کند.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول